در این مقاله در مورد استفاده از کابینت سبز در آشپزخانه توضیح می‌دهیم. چه در حال طراحی آشپزخانه از ابتدا هستید و یا چه فقط به دنبال رنگ آمیزی کابینت‌های خود با رنگ جدید برای کمی تازگی هستید، چرا از رنگ سبز استفاده نمی‌کنید؟ این رنگ زیبا، رنگی شاد و دلپذیر است و با تعدادی از سبک‌ها به خوبی بازی می‌کند! ما چند ایده کابینت سبز در آشپزخانه را با شما به اشتراک می‌گذاریم که زیبایی آن‌ها غیر قابل انکار هست، و مطمئن هستیم که توجه شما را نیز جلب خواهند کرد.

 

 

1– لذت استفاده از کابینت دو رنگ

کابینت کلاسیک سفید و سبز  یکی از بهترین ترکیب رنگ ها هستند ! این چیدمان دو رنگ، مدرن و چشم نواز است. یک دیوار با کاغذ دیواری طرح هندسی به آشپزخانه جلوه بیشتری می بخشد.

کابینت سبز در آشپزخانه

2- فضای آرام

رنگ سبز با  حالتی شگفت انگیز،  با لوازم سفید در  آشپزخانه جذاب  می شود. با توجه به مدت زمانی که برای آماده کردن وعده های غذایی، نظافت و انجام کارهای کلی خانه در آشپزخانه صرف می کنید، مطمئناً ارزش این را دارد که فضای خود را آرام نگه دارید.

 

3- کابینت های پایینی

این آشپزخانه فاقد کابینت های بالایی است، در حالی که کابینت های پایینی با رنگ سبز ملایم دوست داشتنی پوشانده شده اند. جایگزینی قفسه های باز به جای کابینت های بالایی می تواند راهی عالی برای ایجاد فضایی بیشتر در آشپزخانه کوچک باشد.میتوانید لیوان های قهوه مورد علاقه، قطعات سفالی دست ساز و موارد دیگر را به نمایش بگذارید.

کابینت سبز در آشپزخانه

شاید فکر کنید رنگ سبز، آن هم برای آشپزخانه انتخاب عجیبی باشد، اما این رنگ انواع بسیار مختلفی دارد. علاقمندان به سبک مینیمال می‌توانند از سایه‌های روشن مثل سبز نعنایی استفاده کرده و طرفداران سبک کلاسیک و سنتی نیز از سایه‌های گرم‌تر و قوی‌تر سبز، مثل سبز زیتونی استفاده کنند.

4- لمس حس روستایی

میزهای چوبی در کنار کابینت های سبز نیز زیبا به نظر می رسند تا ظاهری روستایی تر داشته باشند. اگر به سبک خانه‌های کشاورزی یا کلبه‌ای علاقه دارید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

5- با رنگ کردن کابینت ها شروع کنید

اگر تازه شروع به آزمایش یک رنگ جدید کرده‌اید و مطمئن نیستید که چقدر می‌خواهید آن را به آشپزخانه‌تان معرفی کنید، شروع کردن با کابینت‌های بالایی یا پایینی می‌تواند نقطه بسیار خوبی برای شروع باشد. در اینجا، کابینت های پایینی در این آشپزخانه به رنگ سبز رنگ آمیزی شده اند و  فوق العاده جذاب به نظر می رسند.

کابینت سبز

6- جفت شدن سبز ها

کابینت های سبز و دیوار سبز یک هماهنگی شاد را ایجاد می کند. توجه داشته باشید که سبز ملایم  با رنگ‌های دیگر خانواده سبز، خیره‌کننده به نظر می‌رسد، بنابراین از ترکیب آن با سایه‌های عمیق‌تر در قسمت‌های دیگر آشپزخانه نترسید.

7- زیبا و کلاسیک

گاهی اوقات سادگی بهترین است! دستگیره های برنجی مینیمالیستی بر روی  کابینت های سبز آشپزخانه بسیار زیبا میشود . و جای تعجب نیست حتما بپسندید چرا که سبز و طلایی همیشه ترکیبی جادویی و زیبا است.

8- هماهنگی ایجاد کنید

اگر کف آشپزخانه شما دارای طرح کاشی هندسی  است، رنگ کابینت را طوری  انتخاب کنید که با رنگ های موجود در به خوبی هماهنگ شود

 

 

9- کاغذ دیواری مکمل را انتخاب کنید

این کابینت های سبز همراه با چاپ کاغذ دیواری شاداب به نظر می رسد. آشپزخانه شما باید مکانی باشد که از گذراندن وقتتان در روز لذت می برید، بنابراین اگر این به معنای معرفی الگوهای جسورانه ای است که مطمئناً باعث لبخند زدن شما می شود، حتماً آن را انتخاب کنید.

کابینت سبز در اشپزخانه

برگرفته از سایت :

www.thespruce.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *