بازسازی و نوسازی

سپاس فراوان از این که ما را انتخاب کرده اید!

عملکرد بـازسازی و نـوسازی دکوراسیـون راشیـن

در زندگی روزانه ما اوقاتی را برای تفریح و استراحت در فضای آزاد می‌گذرانیم. اما همین شادی فرار از محیط بسته نشان‌دهنده کثرت اوقاتی است که در منزل سپری می‌کنیم.به همین دلیل دکوراسیون داخلی مناسب بهترین راه حل برای بهبود وضعیت کاری، تحصیلی و زندگی ما می‌باشد.

دکوراسیون داخلی آفرینش فضا است، فضایی که درعین زیبایی و خاطره انگیز بودن، عملگرا و کارآمد نیز باشد.

در حال حاضر و با توجه به افزایش قیمت آپارتمان، بازسازی و نوسازی آن، در بسیاری از موارد به صرفه‌تر از جابجایی به آپارتمان‌های نوساز می‌باشد. بسیاری از افراد بنا به مصلحت تصمیم می گیرند که آپارتمان های خود را بازسازی کنند. قبل از هر اقدامی برای بازسازی می‌بایست با یک مشاور مشورت کرد.

پس از مشاوره اولیه و کسب اطلاعات، طرح اولیه از کار اجرا شده می‌تواند دراین زمینه کمک بسزایی کند.

مجموعه راشین مفتخر است با بیش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه بازسازی و نوسازی انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، بیمارستانی، درمانگاهی و باشگاهی، مجمو عه ای بی نظیر از خدمات و محصولات دکوراسیون داخلی را به مشتریان گرامی ارائه نماید.

برخی از خدماتی که توسط این مجموعه به مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم به شرح زیر می‌باشد:

 

1.مشاوره

قبل از هر اقدامی در زمینه بازسازی و نوسازی حتما با یک مشاور ماهر مشورت کنید. در این راستا مشاوران ما به صورت رایگان در محیط ساختمان شما حاضر می‌شوند. آن ها نظرات و تغییرات مدنظر را بررسی می‌کنند. محل بازسازی را اندازه گیری می‌کنند و در صورت صلاح دید کار فرما نظرات خود را بیان می‌کنند.

 

2.طراحی

در مرحله دوم بعد از مشخص شدن تغییرات و فضاهایی که نیاز به بازسازی دارند پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از شروع به کار ایده‌ها، انتظارات و نظرات خود را با طراح مجموعه مطرح نمایید تا بتوانیم با طراحی درست و حرفه ای، نمایی کلی از کار اجرا شده را ترسیم نماییم. در این مرحله شما می‌توانید دید و نظر بهتری نسبت به کار اجرا شده داشته باشید و تغییرات خود را لحاظ نمایید.

 3.نظارت

در تمام مدت اجرا پروژه از آغاز تا پایان ناظر و نماینده مجموعه در محل پروژه حضور خواهد داشت و به صورت روزانه گزارش و صورت وضعیت را به کار فرما اعلام خواهد نمود.

4.اجراء

کلیه امور ساختمانی توسط کادری مجرب، حرفه‌ای و آموزش دیده در کوتاهترین زمان ممکن به شرح زیر انجام خواهد شد:

تخریب، گچ کاری، لوله کشی، نقاشی، نصب کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی و حمام. طراحی و اجرای انواع سقف از قبیل کناف، سقف های کاذب، سقف کشسان ، تایل های سقفی. طراحی و اجرای انواع کابینت مدرن و کلاسیک ام دی اف، های گلاس، ممبران، چوب، رنگ و …. . تهیه، اجرا و نصب انواع کاغذ‌دیواری با بیش از 90 آلبوم زیبا و منحصر به فرد. انواع دیوار پوش های چوبی و پلاستیکی، دیوار پوش های فومی و پشت چسب دار. اجراء انواع پارکت‌های چوبی شامل راش، گردو، بلوط، مربائو و…. .

اجرا انواع لمینت، کفپوش‌های پی وی سی، کفپوش‌های رولی،کفپوش‌های آنتی باکتریال مخصوص فضاهای پزشکی ،درمانگاهی ، بیمارستانی و کفپوش‌های تخصصی دیتاسنتر و کفپوش‌های ورزشی و مهدکودکی.

 5.تجهیز

شرکت راشین جهت رفاه حال مشتریان گرامی قراردادهایی را با برخی از تولیدکنندگان مطرح منعقد نموده است تا بتوانیم علاوه بر بازسازی و نوسازی واحدهای اقلام و اجناس مورد نیاز را هم به صورت مستقیم برای مشتریان گرامی با قیمت‌های مناسب خریداری کنیم که به برخی در زیر اشاره می‌شود:
1- فرنیش آشپزخانه
2- انواع مبلمان، سرویس خواب، آئینه و کنسول
3- انواع لوستر، پرده (زبرا – شید و…). 
4- شیر‌آلات ، روشویی ، وان و جکوزی
5- میز و مبلمان و تجهیزات اداری
درنهایت و با جمع بندی موارد فوق سعی کرده‌ایم با اجرایی بی‌نقص و منظم سهم کوچکی از آرامش جان و رفاه آینده را برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاوریم. زیرا که معتقدیم مشتری دوست ما و بزرگترین سرمایه، داشتن دوست خوب است.

برخی از خدماتی که توسط این مجموعه به مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم به شرح زیر می‌باشد
اجرا
کلیه امور ساختمانی توسط کادری مجرب،‌ حرفه ای و آموزش دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
نظارت
در تمام مدت پروژه از آغاز تا پایان ناظر و نماینده مجموعه در محل حضور داشته و به‌صورت روزانه گزارش و صورت وضعیت را به کارفرما اعلام خواهد نمود.
طراحی
قبل از هر اقدامی برای بازسازی پیشنهاد می‌شود که حتما قبل ازشروع به کار ایده‌ها انتظارات و نظرات خود را با طراح مجموعه مطرح نمایید تا بتوانیم با طراحی درست و حرفه ای از شروع به کار نمایی کلی از کار اجرا شده را ترسیم نماییم.
نمونه کارهای بازسازی و نوسازی