به دلیل این‌که کف هر واحدی فضای زیادی را اشغال می‌کند، نوع پوشش آن اهمیت زیادی دارد. از جمله کفپوش‌های محبوب که این روزها بسیار به کار می‌رود پارکت لمینت است. پارکت لمینت مزایای زیادی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. از جمله رنگ‌های محبوب و جذاب پارکت لمینت می‌توان به طیف رنگی طوسی یا خاکستری است.با توجه به تنوع رنگی  و محبوبیت پارکت لمینت طوسی، در این مقاله قصد پرداختن به لمینت طوسی و مزایای آن را داریم.

پارکت لمینت طوسی

صنعت دکوراسیون همگام با رشد و پیشرفت تکنولوژی پیش‌ می‌رود و محصولات جدید و متنوعی به بازار عرضه می‌کند. پارکت لمینت به عنوان کفپوش محبوب و پرطرفدار نمونه‌ای از محصولاتی است که از طرح و رنگ‌های متنوعی برخوردار است.  از جمله رنگ‌های جذاب و خاص این کفپوش می‌توان به پارکت لمینت طوسی اشاره کرد. در طیف رنگی تیره تا روشن وجود دارد. لمینت طوسی فضایی آرام و لطیف ایجاد می‌کند.

مزایا

تاثیر رنگ بر روحیه، شخصیت، بزرگ یا کوچک دیده شدن فضا بسیار زیاد است و جزء معیارهای قابل توجه در انتخاب هر محصولی است. هر رنگی مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارد که در ادامه به مزایای پارکت لمینت خاکستری می‌پردازیم.

  • قابلیت ست شدن با انواع سبک دکوراسیون

ممکن است پارکت لمینت خاکستری به نظر بسیاری از افراد رنگی خسته‌کننده و بی‌روح باشد. اما توجه داشته باشید که اگر این رنگ به درستی ست شود فضایی شیک و خاص ایجاد می‌کند. این در حالی است که یکی از ویژگی‌های مهم پارکت لمینت خاکستری، عدم وجود محدودیت در ست کردن این رنگ با سایر وسایل و مبلمان فضای موردنظر است. در واقع به دلیل این‌که پارکت لمینت خاکستری ترکیبی از رنگ‌‌های سفید و سیاه است، دست شما را در ست کردن باز می‌گذارد. با این‌حال پارکت لمینت طوسی بیش‌تر قابلیت ست شدن با رنگ‌های سبز، کرم، قهوه‌ای روشن، سفید و زرد است. همچنین شما می‌توانید این پارکت لمینت را با رنگ‌های جسورانه‌‌تری مانند قرمز، نارنجی، صورتی و آبی تیره ست کنید.

با وجود این‌که پارکت لمینت خاکستری قابل ست شدن با سبک‌های مختلف دکوراسیون را دارد ولی بیش‌تر برای دکوراسیون‌هایی با سبک مدرن و مینیمال به کار می‌رود.

نکته‌ی دیگر در استفاده از پارکت لمینت خاکستری این است که این رنگ قابلیت استفاده در مکان‌ها و فضاهای مختلف را دارد از فضاهای مسکونی گرفته تا محیط‌های اداری و تجاری .

پارکت لمینت طوسی
  • نظافت آسان

نظافت پارکت لمینت طوسی مانند سایر پارکت لمینت‌ها ساده و آسان است. ولی یک مزیت مهمی که لمینت طوسی دارد این است که لک، گرد‌وغبار و آلودگی را کم‌تر نشان می‌دهد. از این‌رو نیاز به نظافت زود به زود ندارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در خانه بچه‌ی کوچک دارید از طیف‌ تیره‌ی لمینت خاکستری استفاده کنید. همچنین این لمینت برای مکان‌های پرتردد بسیار مناسب است. این امر نگهداری از لمینت را آسان می‌کند و ضمن این‌که عدم نظافت مداوم، طول عمر پارکت را افزایش می‌دهد.

  • ظاهری منحصر به‌فرد

پارکت لمینت طوسی علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، ظاهری شکیل و منحصر به ‌فرد دارد. به همین دلیل اگر به دنبال ایجاد فضایی خاص هستید، پارکت لمینت خاکستری گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود.

  • برخورداری از طیف رنگی متنوع

باید توجه داشته باشید که پارکت لمینت طوسی از طیف رنگی متنوعی برخوردار است و دارای سایه‌های رنگی زیادی است. از این‌رو از رنگی استفاده کنید که متناسب با رنگ سایر وسایل‌‌تان باشد. پارکت لمینت خاکستری از طیف رنگی روشن تا تیره وجود دارد. لمینت خاکستری روشن مناسب مکان‌هایی با سبک مدرن و مینیمال است و در فضاهای مختلف مسکونی تا اداری قابل اجرا است. اگر قصد استفاده از طیف تیره‌ی لمینت خاکستری را دارید، برای متعادل کردن نور فضا، سایر وسایل و رنگ دیوارها را روشن انتخاب نمایید.  

  • القای حس آرامش

از دیگر مزیت‌های پارکت لمینت طوسی ایجاد فضایی آرام و لطیف است. در واقع لمینت خاکستری، رنگی خنثی به شمار می‌رود و القا کننده‌ی حس آرامش است. به دلایلی که ذکر آن‌ها رفت، لمینت خاکستری کفپوش مناسبی برای اتاق خواب، سالن پذیرایی و اتاق نشیمن به شمار می‌رود.

پارکت لمینت طوسی

قیمت

قیمت جزء فاکتورهای اساسی در انتخاب یک محصول است. در رابطه با پارکت لمینت طوسی نیز نمی‌توان به طور کلی یک قیمت واحد را در نظر گرفت زیرا قیمت این محصول تحت تأثیر عوامل مختلف، تغییر می‌کند. این عوامل شامل برند و کیفیت محصول، جنس متریال آن، میزان مقاومت محصول،  درجه‌ی سایش پارکت لمینت و متراژ فضای مدنظر است.

ایجاد هرگونه تغییر و به کارگیری شیوه‌های جدید دکوراسیون نیازمند جسارتی خاص است. با این‌حال برای انتخاب پارکت لمینت طوسی دچار هیچ‌گونه شک و تردیدی نشوید. پارکت لمینت طوسی این قابلیت را دارد که فضایی زیبا، شیک و مدرنی را ایجاد کند. تنها کافی است این محصول را از برند معتبری خریداری کنید تا از کیفیت و طول عمر آن مطمئن باشید.

ایده آرای راشین از تولید کنندگان پارکت لمینت با کیفیت عالی در طرح و رنگ‌های مختلف می‌باشد. شما می‌توانید انواع پارکت لمینت طوسی را در سایت ما ملاحظه نمایید. ضمن این‌که کارشناسان ما همواره آماده‌ی مشاوره به شما عزیزان هستند. پس اگر نیازمند دریافت  اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی پارکت لمینت طوسی یا سایر رنگ‌ها هستید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

امیدواریم که این مقاله شما را در گرفتن تصمیم درست کمک کند. از همراهی شما خوبان سپاسگزاریم.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *