استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی میتواند فضای کسل کننده و ساده نشینمن منزل شما را به فضایی شیک و زیبا تبدیل کند و به کل خانه رنگ و انرژی ببخشد.

اگر شما طرفدار فضای باز هستید و ترجیح میدهید از دیوار های سخت و محکم که از نظر شما خسته کننده هستند استفاه نکنید و خواهان فضایی باز و شیک و در عین حال جدا سازی شده هستید ، وقت آن رسیده که از شر دیوار ها خلاص شوید و از پارتیشن که امروزی تر و مدرن تر است ، در دکوراسیون استفاده کنید.

ما در ادامه این مطلب برایتان چند ایده استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی آورده ایم، بیایید با هم نگاهی به آن ها بی اندازیم.

1- پارتیشن شیشه ای برای نشینمن و سالن غذاخوری

پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین راه ها برای ایجاد حس جداکننده ای بدون داشتن دیوار است.

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای شما نه تنها فضا از نور طبیعی بهره مند میشود بلکه باعث ورود حس و حال خوش در فضا میشود.

پارتیشن شیشه ای، بهترین راه برای مدرن سازی فضای نشینمن شماست.

پارتیشن در دکوراسیون

2- پارتیشن تخته سه لا

استفاده از پارتیشن تخته سه لا روشی مقرون به صرفه و شیک برای اتاق نشینمن شماست. استفاه از روکش کم رنگ چوبی روی پارتیشن ها باعث ایجاد توهم فضایی باز میشود و یک راهی عالی برای بزرگتر جلوه دادن فضای شماست.

3- استفاده از سازه های فلزی به عنوان پارتیشن

از فریم های فلزی برای ایجاد یک طرح پارتیشن زیبا استفاده کنید. یک توری شیشه ای فلزی را می توان برای مطابقت با فضای داخلی رنگ کرد. این یک راه آسان و ارزان برای ایجاد یک طرح پارتیشن است و در عین حال ارتباط بین دو اتاق را حفظ می کند. قاب‌های فلزی نیز می‌توانند کاربردی باشند، زیرا می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان جای نگه‌داری برای نمایشگاه‌ها یا برای آویزان کردن گیاهان تزئینی استفاده کنید.

امروزه خانه ها متراژ پایین تری دارند و با توجه به همین موضوع استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاهای مختلف بسیار ایده ی جالبی است.

پارتیشن ها در انواع مدل های متنوع و کاربردی وجود دارند که انتخاب طرح و رنگ و جنس پارتیشن به طراحی دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

4- استفاده از پارتیشن به عنوان درب برای اتاق نشینمن

اگر می خواهید برای طراحی پارتیشن اتاق نشیمن خود یک ایده ی خلاقانه داشته باشید، درب محوری روشی است که می توانید انجام دهید. از یک درب شیشه ای زیبا برای ظرافت استفاده کنید و ورودی اتاق نشیمن خود را سبک کنید. ظاهر مینیمالیستی که این طرح پارتیشن دیواری به خانه شما می بخشد، مد روز و در عین حال ظریف است.

5- استفاده از پارتیشن به عنوان درگاه داخلی اتاق نشینمن

قوس های مخصوص درگاه راه بسیار خوبی برای افزودن حس عجیب و غریب به طراحی پارتیشن اتاق نشیمن شما هستند. قاب چوبی به اتاق احساس یکی بودن با طبیعت می دهد و نور طبیعی کل اتاق را روشن می کند. درگاه این طرح پارتیشن دیواری می تواند بر اساس الزامات حریم خصوصی شما، شفاف یا مات باشد.

پارتیشن

6- قفسه کتاب بلند به عنوان طرح پارتیشن دیواری

اگر کتاب دوست هستید، این طرح پارتیشن اتاق نشیمن برای شما مناسب است. یک قفسه کتاب سفارشی از کف تا سقف یک راه عالی برای ذخیره سازی اضافی و شخصی سازی خانه شما است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کتاب های مورد علاقه خود را در همه جا نمایش دهید. این طرح پارتیشن اتاق نشیمن راهی عالی برای ساختن چیزی به سادگی قفسه، یک اثر هنری کاربردی است.

7- پارتیشن تاشو و متحرک

پارتیشن های تاشو یکی از ارزان ترین طرح های پارتیشن در این لیست هستند زیرا نیازی به نصب چیزی در خود خانه برای این کار ندارید. این طرح های پارتیشن اتاق را می توان به راحتی به دلخواه شما جابه جا، جمع کرد یا ذخیره کرد و این یک راه هوشمندانه برای افزودن فضای پویا به اتاق نشیمن شما است. پارتیشن های تاشو، راهی عالی برای افزودن زیبایی و جلوه بخشیدن به خانه شما است. 

 پارتیشن وظیفه جداسازی بخش های داخلی در خانه را دارد. مانند اتاق نشینمن و پذیرایی، بدون استفاده از دیوار .

پارتیشن می تواند در مدل های متنوع ساخته شود.

پارتیشن در دکوراسیون

8- استفاده از پارتیشن دیوار برای نمایش آثار هنری

پارتیشن های اتاق نشیمن روشی مبتکرانه برای نمایش آثار هنری باشکوه است. طراحی پارتیشن برای سالن نه تنها زیبایی و جلوه را به اتاق اضافه می کند، بلکه جذابیت بیشتری را به خود نیز جلب می کند و در نتیجه آن را به قطعه ای از اتاق تبدیل می کند.

برگرفته شد از سایت :

housing.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *