در این مقاله طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار  را توضیح خواهیم داد. گاراژها و پارکینگ‌ها از مناطقی هستند که جز استفاده برای پارک ماشین می‌توانند از آن‌ها استفاده‌های بهینه دیگری نیز کرد. اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در فضا در طراحی شرکت و اضافه کردن یک دفتر کار اضافی به محل اقامت خود هستید، به گاراژ خود نگاه کنید. از آنجایی که گاراژها فضاهای بسته هستند، می‌توانند به عنوان مناطق ایده‌آل برای ایجاد تغییرات اداری در خانه استفاده شوند.

در اینجا چیزی است که برای تبدیل فضای پارکینگ یا گاراژ خود، به دفتر خانه جدید خود نیاز دارید.

در ادامه مقاله، سایت راشین 6 روش بازسازی طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار را خدمتتان ارائه می‌دهد.

طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار

6 راه برای تبدیل گاراژ به دفتر خانه

1-برای طراحی شرکت در ابتدا فضای آن را خالی کنید

گاراژها اغلب می‌توانند محل تخلیه همه چیز باشند. از دکوراسیون تعطیلات تا قوطی‌های رنگی که برای پروژه‌های آتی خانه مورد نیاز هستند.

قبل از اینکه بتوانید نحوه تبدیل گاراژ را به یک دفتر کار خانگی بیابید، باید بفهمید که آیا این امکان وجود دارد یا خیر. این با پاک کردن درهم و برهمی شروع می‌شود. بعد از مرتب کردن آن و دور ریختن لوازم اضافی و غیر کاربردی فضای اصلی گاراژ را ببینید. بیاندیشید که آیا این فضا امکان تبدیل شدن به فضای دفتر کار را دارد یا نه.

دریابید که چه چیزی را باید نگه دارید و چه چیزی را می‌توانید دور بیاندازید یا به فضایی دیگر منتقل کنید تا جای اضافی را اشغال نکند. سپس، مکانی را برای نگهداری چیزهایی که باید به آنها بچسبانید پیدا کنید. یک سوله در فضای باز یا نصب قفسه‌هایی در گاراژ در نظر بگیرید تا به سازماندهی همه چیز کمک کند و لوازم را از سر راه شما دور نگه دارد.

 

2-فضا را بررسی کنید

هنگامی که درهم و برهمی را پاک کردید، گاراژ خود را بررسی کنید و بفهمید که برای تبدیل گاراژ به دفتر چه کاری دوست دارید و یا باید انجام دهید.

به عنوان مثال، اکثر گاراژها از یک کف بتنی، نوعی نورپردازی سقفی و درب‌های گاراژ تشکیل شده‌اند. برای خارج شدن فضا از آن حالت بی‌روح گاراژ، بهتر است دیوارها را با رنگ روشن رنگ کنید تا ظاهری تازه و تمیز داشته باشید. اگر گاراژ شما دارای یک در معمولی است، می‌توانید برای ظاهر حرفه‌ای‌تر، به آن یک لایه رنگ سریع بپوشانید.  می‌توانید با استفاده از برچسب‌های زیبا طبق سلیقه خودتان در را تزئین کنید تا اگر در آسیب دیده است، مشخص نشود. برای پروژه‌های فشرده‌تر (فکر کنید: یک کف چوبی جدید یا روشنایی بالای سر که نیاز به پریزهای جدید دارد)، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

 

3-در طراحی شرکت راحتی را در نظر بگیرید

از آنجایی که گاراژها فضاهای زندگی در تمام طول سال نیستند، و شما در صورت تبدیل آن به دفتر کار احتمالا زمان زیادی از روزتان را در آن سپری می‌کنید. پس حتما باید از گرمایش و سرمایش مناسب اطمینان حاصل کنید تا در زمستان‌ها یخ نزنید و در تابستان کباب نشوید.

برای انطباق آسان (و ارزان) با تغییر دمای بیرون در کوتاه مدت، می‌توانید روی یک بخاری فضایی قابل حمل و همچنین یک فن و یک تهویه مطبوع قابل حمل برای روزهای گرم سرمایه گذاری کنید.

با این حال، در دراز مدت، احتمالاً باید در یک سیستم HVAC ( سیستم تهویه مطبوع ) دائمی سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که دمای گاراژ ثابت و راحت در طول سال باقی می‌ماند.

 

4-فضای داخل گاراژ را روشن کنید

اگر از معدود افرادی هستید که در گاراژ خود پنجره دارید، خود را خوش شانس بدانید! اما برای کسانی که در یک اتاق بدون پنجره هستند، نور مناسب یک امر ضروری است. به جای نور طبیعی، مطمئن شوید که دفتر خانه شما نه تنها روی میز بلکه در سایر قسمت‌های گاراژ شما نیز مجهز به لامپ است. به این ترتیب، احساس نمی‌کنید که در غاری کار می‌کنید که تنها منبع نور در کنار شماست. ضمن اینکه کار کردن در محیطی که تاریک است و نور کافی ندارد خسته کننده است. در نتیجه این محیط را به فضایی بی‌انگیزه تبدیل می‌کند. پس روشنایی امری حیاتی است.

 

5-فناوری خود را بررسی کنید

اگر یک گاراژ متصل دارید، ممکن است فکر کنید که می‌توانید به اتصال Wi-Fi خود تکیه کنید و ممکن است اینطور باشد. اما، مطمئن شوید که اتصال خود را قبل از نقل مکان تست کرده‌اید. این یک روند عادی است که برخی از تست‌های معمولی را انجام دهید.

به عنوان بخشی از یادگیری نحوه تبدیل گاراژ به یک دفتر کار خانگی، در نظر بگیرید که بسیاری از گاراژهای متصل با در نظر گرفتن ایمنی آتش نشانی ساخته شده‌اند. سیگنال‌های Wi-Fi ممکن است به سختی به دیوارهای گاراژ نفوذ کنند. بسته به موقعیت خود، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری روی اتصال اینترنت سیمی، توسعه دهنده های Wi-Fi یا یک هات اسپات قابل حمل داشته باشید.

 

6-آن را از آن خود کنید

مطمئنا، شما می‌توانید به سادگی روی یک صندلی و میز ارگونومیک سرمایه گذاری کنید. اما چرا از این فرصت برای طراحی یک دفتر کار خانگی زیبا استفاده نکنید؟ موارد شخصی مانند فرش، مبلمان، و تصاویر قاب شده را اضافه کنید.

طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار

طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار از اندیشه تا واقعیت

تصور اینکه یک فضای اداری تبدیل شده به گاراژ چگونه می‌تواند باشد. به خصوص اگر گاراژ شما چیزی جز اتومبیل، ماشین چمن زنی و سایر اقلام غیر اداری مختلف نداشته باشد، سخت است. در اینجا چند تبدیل گاراژ به دفتر را توضیح دادیم که به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی ممکن است.

 

از تبدیل گاراژ تا دفتر کار خانگی

فضای جدید خود را به عنوان یک بوم خالی در نظر بگیرید تا بتوانید به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید. به هر حال، اگر برای ساختن فضا وقت بگذارید، پویایی جدیدی به چیدمان کار از خانه خود اضافه خواهید کرد.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله طراحی شرکت با تبدیل گاراژ به دفتر کار برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت:www.flexjobs.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *