در این مقاله جدیدترین پرده پذیرایی را به شما معرفی می‌کنیم. آیا می‌خواهید فضای تکراری اتاق نشیمن یا آشپزخانه خود را تغییر دهید، اما برای تغییرات اساسی آماده نیستید؟ با تغییر پرده‌ها شروع کنید که نه تنها می‌تواند اتاق را متحول کند، بلکه آن اتاق‌ها را کاربردی‌تر و راحت‌تر می‌کند. پرده‌های ساده و شیک برای سالن پذیرایی می‌توانند خانه شما را متفاوت جلوه دهند.

البته منظور ما فقط تغییر رنگ نیست. اگرچه این همیشه یک گزینه است. با تغییر سبک و پارچه پرده‌ها، خانه می‌تواند کاملا جدید به نظر برسد.

 

جدیدترین مدل پرده برای سالن پذیرایی

وقتی صحبت از رنگ‌های ساده و شیک تالار پذیرایی به میان می‌آید، رنگ‌های خنثی حکم‌فرمایی می‌کنند. سایه‌های قهوه‌ای و زرد و سایر رنگ‌های خاکی به سرعت جایگزین رنگ‌های تند شده‌اند. پرده‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

صاحبان خانه همچنین دریافته‌اند که مریم گلی، خردل، رز و آبی انتخاب‌های خوبی برای اتاق نشیمن هستند.

پرده‌های سفید هنوز هم محبوب هستند و این ممکن است بهترین گزینه برای کسانی از شما باشد که علاقه‌مند به طراحی پرده برای اتاق نشیمن هستند. دلیل این امر این است که رنگ سفید مانند رنگ‌های تیره گرما را جذب نمی‌کند. صاحبان خانه می توانند به جای ایجاد فضایی جذاب، فضایی نرم و جذاب ایجاد کنند.

جدیدترین پرده پذیرایی

 

جنس پرده‌های مدرن

طراحان مواد طبیعی مانند ابریشم، پنبه و همچنین چاپ‌های طبیعی را برای پرده‌های ساده و شیک در اتاق نشیمن ترجیح می‌دهند.

 

پرده‌های کتان

کتان ماده‌ای ارگانیک است که از گیاهی به همین نام استخراج می‌شود و یکی از دلایل درخشش آن به عنوان گزینه‌ای لوکس برای پرده‌های ساده و شیک در سالن پذیرایی است.

پرده‌های ساخته شده از پارچه کتان برای آب و هوای گرمسیری مناسب هستند. پارچه کتان نمی‌گذارد نور زیادی فیلتر شود و نور بیشتری را انتشار می‌دهد. نتیجه استفاده از این مدل و متریال ظاهری نرم و رمانتیک است.

البته، اگر هدف جلوگیری از نور بیشتر باشد، صاحبان خانه می توانند یک پرده مجزا در پشت پرده‌های پارچه‌ای خود نصب کنند تا اثر مطلوب را به دست آورند.

 

پرده پذیرایی ابریشمی

یکی دیگر از گزینه‌های طبیعی برای پرده‌های ساده و شیک سالن پذیرایی پارچه ابریشمی است. طراحان پرده امسال بیش از سال‌های گذشته از این پارچه استفاده کرده‌اند.

ابریشم همیشه پیچیده و مجلل است، بنابراین به راحتی در اتاق‌های رسمی یک خانه کار می‌کند. پرده‌های ابریشمی به اندازه پرده‌های ساخته شده از پارچه‌های دیگر در جلوگیری از گرما موثر هستند.

علاوه بر این، ابریشم مانند پرده‌های پنبه‌ای رطوبت را جذب نمی‌کند که باعث ایجاد لکه‌های آب بر روی اجسام در محیط مرطوب می‌شود.

جدیدترین پرده پذیرایی

پرده‌های آستردار

این نوع پرده برای جلوگیری از تابش نور خورشید مناسب است. به همین دلیل به آن آستردار می‌گویند.

پرده آستردار از ورود نور خورشید به اتاق و گرم کردن آن جلوگیری می‌کند. با جلوگیری از گرما، این پرده‌ها می‌توانند نیاز به تهویه مطبوع را کاهش دهند. به همین دلیل گاهی اوقات این پرده‌ها را به عنوان پرده حرارتی نیز می‌شناسند.

آنها همچنین این مزیت را دارند که صدای اضافی از خیابان را مسدود می‌کنند.

با این حال، بسیاری از پرده‌های اتاق نشیمن از پنبه ساخته شده‌اند که از پارچه‌هایی ساخته می‌شود که برای آب و هوای گرم و مرطوب مناسب‌تر است.

با این حال، پرده های خاموش، به خصوص اگر از رنگ‌های روشن‌تر ساخته شده باشند، ممکن است بهترین انتخاب برای راحتی خانه در تمام طول سال باشد.

 

پرده‌های لایه‌ای

لایه‌بندی پرده‌های ساده و شیک در سالن پذیرایی چندین مزیت دارد. اولاً، صاحبان خانه می‌توانند پرده‌های سیاه را بدون به خطر انداختن سبک یا تجملات سایر سبک‌های پرده ترکیب کنند.

آنها همچنین می‌توانند با رنگ‌ها، الگوها، بافت‌ها و پارچه‌های مختلف آزمایش کنند تا جلوه‌ای عالی برای پوشش پنجره پیدا کنند.

مصرف کنندگان باید به جای آویزان کردن پارچه‌های سنگین و ضخیم، دو یا سه پرده سبک را لایه‌بندی کنند.

جدیدترین پرده پذیرایی

کرکره‌های داخلی

گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید کرکره‌های داخلی است. کرکره‌ها در مسدود کردن نور بدون مسدود کردن جریان هوا موثر هستند، که آنها را برای هوای گرم ایده‌آل می‌کند. این مدل برای صاحب خانه‌هایی که به حفظ حریم خصوصی نیز اهمیت می‌دهند گزینه خوبی است.

 

پرده‌های متناسب با کاغذ دیواری

انتخاب پرده‌های ساده و شیک برای سالن پذیرایی که متناسب با کاغذ دیواری و سایر وسایل منزل باشد بسیار مهم است. ایجاد هارمونی جذاب و مناسب با پرده‌های ساده و شیک تالار پذیرایی برای زیبایی بیشتر در چیدمان ضروری است.

رنگ‌های پرطرفدار که در ابتدای این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، با بسیاری از پالت‌ها به خوبی کار می‌کنند. بنابراین دکوراتورها نگران تطبیق پرده‌ها با مبلمان یا کاغذ دیواری نیستند و اگر کاغذ دیواری شلوغ‌تر است، پرده‌های تک رنگ گزینه بهتری نسبت به پرده‌های طرح دار هستند که به راحتی با کاغذ دیواری ست می‌شوند.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله جدیدترین پرده پذیرایی برای شما مفید بوده باشد.

wall-papirus.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *