در این مقاله در مورد جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه توضیح واهیم داد. کابینت‌های آشپزخانه با نمای شیشه‌ای رایج‌ترین مدل کابینت دکوراسیون منزل هستند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.  نصب این کابینت‌های شیشه‌ای به عنوان بخشی از طراحی آشپزخانه، حس دلپذیری به اتاق می‌بخشد. دانستن اینکه کابینت‌های شیشه‌ای آشپزخانه چیست و چرا آنها بسیار رایج هستند. برای پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید ضروری است. دانستن تفاوت‌های بین این مدل کابینت و دیگر سبک‌ها نیز می‌تواند به شما در انتخاب مناسب برای فضای داخلی منزلتان کمک کند.

 

کابینت آشپزخانه جلو شیشه‌ای چیست؟

کابینت‌های جلویی شیشه‌ای عنصری شیک برای هر آشپزخانه و فضای داخلی خانه هستند. آنها یک اتاق بزرگ را تقسیم می‌کنند و یک گالری برای محصولات مورد علاقه شما ایجاد می‌کنند. کابینت‌های آشپزخانه با نمای شیشه‌ای برای نگهداری و نمایش ظروف و کریستال ظریف مناسب هستند.

وسایل را به گونه‌ای بچینید که جذاب‌ترین‌ها در قسمت جلویی باشند. اشیای کوچک‌تر که در قفسه پایینی تعلق ندارند ممکن است در زیر یک قاب کابینت ضخیم قرار بگیرند. اگر تمایل به دیده شدن محتویات داخل کابینت‌ها ندارید می‌توانید از شیشه‌های مات یا رنگی استفاده کنید که ظاهری زیبا و منحصر به فرد به دکور شما می‌بخشد.

در این مقاله چند نمونه از کابینت‌های شیشه‌ای آشپزخانه را که متناسب با دکوراسیون منزل شما هستند به شما نشان می‌دهیم.

کابینت آشپزخانه جلو شیشه‌ای چیست؟

 

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه شیشه‌ای

درهای شیشه‌ای کابینت آشپزخانه زیبا هستند، اما دارای معایب خاص خود هستند. در زیر مزایا و معایب کابینت‌های شیشه‌ای آورده شده است تا به شما در تشخیص مناسب بودن آن‌ها برای دکوراسیون منزل شما کمک کند.

مزایا

  • کابینت‌های شیشه‌ای در بازار امروز، گزینه‌های متعددی برای آن وجود دارد.
  • آنها در نهایت باعث می‌شوند آشپزخانه بزرگ به نظر برسد.
  • آنها مکان یابی وسایل آشپزخانه را آسان می‌کنند.
  • پاک کردن و تمیز کردن این نوع کابینت‌ها ساده است.

معایب

  • آنها ظریف به نظر می رسند.
  • آنها توجه را به گرد و خاک و آلودگی جلب می‌کنند.
  • از نظر هزینه کابینت‌های شیشه‌ای، گران هستند.
  • کابینت‌های شیشه‌ای هب دلیل شکننده بود درب‌هایشان به حفاظت از حیوانات خانگی و کودکان نیاز دارند.

 

جدیدترین ایده‌های طراحی کابینت شیشه‌ای

شما می‌توانید کابینت‌های مورد نیاز خود را در طراحی آشپزخانه جدید خود به روش‌های مختلفی انجام دهید. ابتدا رابط موجود را در نظر بگیرید و بدانید که چه چیزی در چیدمان بهتر به نظر می‌رسد. دور انداختن قطعاتی که دیگر کارآمد نیستند یا با سبک فعلی آشپزخانه مطابقت ندارند، می‌تواند بسیار ساده باشد. با این حال، جایگزینی این اقلام با اقلامی که بیشتر برای فضای داخلی خانه مناسب هستند، می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

به یاد داشته باشید که پس از تسلط بر این بخش، احتمالاً فضای آزاد بیشتری برای پرداختن خواهید داشت. بنابراین ارزش دارد که هشت گزینه جایگزین را بررسی کنید.

 

1-کابینت بدون قاب شیشه‌ای

کابینت‌های شیشه‌ای بدون فریم راهی عالی برای به روز رسانی آشپزخانه شما هستند. آشپزخانه‌ای که عالی به نظر می‌رسد، کارآمدی دارد و سازماندهی شده است. می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر ارزش خانه شما داشته باشد، بنابراین شما می‌خواهید مطمئن شوید که کابینت‌هایی را انتخاب کنید که با بقیه دکوراسیون مطابقت داشته باشند. استفاده از شیشه در این کابینت‌ها باعث می‌شود تا مقداری نور به داخل اتاق نفوذ کند و جذاب‌تر به نظر برسد. در خانه‌های امروزی، کابینت‌های شیشه‌ای بدون قاب به طور فزاینده‌ای رایج شده‌اند. بسته به اندازه اتاق شما، آنها اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند. این مزیت‌ها باعث صرفه جویی در فضا نیز می‌شود.

 

2-کابینت با درب شیشه‌ای کشویی

کابینت‌های آشپزخانه با درب‌های شیشه‌ای کشویی، بسیار شیک و مد روز هستند. توضیح اولیه برای این است که آنها لایه متفاوتی را به ظاهر آشپزخانه شما می‌آورند که رویکردهای قبلی سازماندهی کابینت وجود نداشت. درب‌های شیشه‌ای کشویی معمولاً با یک نوار کشویی که طول ورودی را طی می‌کند قاب می‌شوند. این کابینت آشپزخانه گسترده است زیرا به آشپزخانه شما انواع مختلفی می‌دهد و آن را بسیار مدرن جلوه می‌دهد. در واقع، آنها در طیف وسیعی از طرح‌ها و سایه‌ها هستند، به این معنی که شما می‌توانید همان چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید.

2-کابینت با درب شیشه‌ای کشویی

3-کابینت‌های شیشه‌ای تزئینی

کابینت‌های شیشه‌ای تزیینی یکی از جدیدترین پیشرفت‌ها در معماری آشپزخانه هستند که دکوراسیون مدرن خانه امروزی را رقم می‌زنند. صاحبان خانه‌های بیشتری در حال نصب جلوهای شیشه‌ای تزئینی در طراحی آشپزخانه فعلی خود هستند تا یک عامل شگفت انگیز را اضافه کنند و فضای مدرن تری ارائه دهند. با توجه به هزینه‌های بالای کابینت‌های آشپزخانه جدید، به نظر می‌رسد این روند غیرقابل تصور باشد. کابینت‌های شیشه‌ای دکوراتیو مختلفی وجود دارد. اما متداول‌ترین آن، کابینت شیشه‌ای است که بدون فریم است و نگهداری و نظافت آن ساده است.

 

4-کابینت‌های شبه جزیره جلو شیشه‌ای

کابینت‌های آشپزخانه Peninsula با نمای شیشه‌ای، ظاهری سنتی دارند که به خوبی در آشپزخانه‌های معاصر جای می‌گیرند. آنها به راحتی تمیز می‌شوند، به همین دلیل به کابینتی عالی برای افرادی که نگران ظاهر آشپزخانه خود هستند تبدیل شده‌اند. نصب کابینت‌های پنینسولا با نمای شیشه‌ای در آشپزخانه شما مزایای زیادی دارد. نور از داخل کابینت‌های شیشه‌ای عبور می‌کند و احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می‌کند. این کابینت‌ها اغلب فضای بیشتری را در آشپزخانه ارائه می‌دهند. زیرا فضا را جامع‌تر از آنچه هست جلوه می‌دهند.

 

5- مدل کابینت آشپزخانه پایه با درب شیشه‌ای

برای مدت طولانی، صاحبان خانه، کابینت آشپزخانه پایه با درب‌های شیشه‌ای را ترجیح می‌دهند. این قطعاً به دلیل کمبود نور طبیعی است که برای ایجاد یک آشپزخانه پر جنب و جوش و متعادل ضروری است. نور طبیعی در آشپزخانه به طور مستقیم به مزایای سلامتی افرادی که در آنجا کار می‌کنند متصل می‌شود. به محض شروع استفاده روزانه از آشپزخانه، مزایای سلامتی را خواهید دید. از آنجایی که نور مورد نیاز را ارائه می‌دهد، از نوری که از طریق پنجره‌ها به خانه شما می‌رسد لذت خواهید برد.

 

6-کابینت آشپزخانه با درب شیشه‌ای بلند

با به حداکثر رساندن ظاهر و ارزش زیبایی شناختی طراحی آشپزخانه، کابینت‌های آشپزخانه با درب شیشه‌ای بلند به صاحبان خانه این امکان را می‌دهد که آشپزخانه خود را بدون هزینه بیشتر زیبا کنند. کابینت‌ها اغلب دارای شیشه‌های مات، درب‌های دکمه‌ای و موارد مختلف دیگر هستند.

کابینت‌های درب شیشه‌ای بلند برای سایر اتاق‌های باریک آشپزخانه مناسب هستند. با ساخت این سبک از کابینت‌ها، فضای کف را باز می‌کنید و از آن برای چیز دیگری استفاده می‌کنید. این کابینت‌های شیشه‌ای به هر آشپزخانه‌ای جذابیت می‌بخشد و ارزش زیادی برای خانه شما به ارمغان می‌آورد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

7-کابینت آشپزخانه با شیشه رنگ شده

کابینت‌های آشپزخانه با شیشه رنگ شده یک راه عالی برای آوردن حس و حال بیشتر به آشپزخانه است. اولین چیزی که وقتی در مورد آشپزخانه فکر می‌کنیم به ذهن می‌رسد، دکوراسیون آن است و اینکه چگونه به آشپزخانه ما کمک می‌کند کاربر پسندتر شود. با استفاده از شیشه‌های رنگی آشپزخانه خود را از بقیه متمایز خواهید کرد. بدون شک می‌توانید یکی از انواع و طرح‌های موجود امروزی را پیدا کنید که مطابق با ترجیحات و تم دکوراسیون  آشپزخانه شما باشد. کابینت‌های شیشه‌ای رنگ شده برای آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه شما را بهبود می‌بخشد و در عین حال آن را مورد پسندتر و کاربردی‌تر می‌کند.

 

8-کابینت‌های شیشه‌ای تصویری

کابینت‌های شیشه‌ای از داخل صاف و از بیرون براق به نظر می‌رسند. برخی از آنها با چوب کاری زیر آنها بسیار شفاف هستند. اگر می‌خواهید ظاهری پیچیده‌تر داشته باشید، کابینت‌های شیشه‌ای آشپزخانه با میزهای مرمری یا گرانیتی یا حتی چوبی مقرون به صرفه هستند. هر سبکی که انتخاب کنید، مطمئناً سبکی وجود دارد که با الگوی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. شیشه در کابینت‌های پنجره تصویر ممکن است نیمه شفاف یا مات باشد. قیمت این کابینت‌ها بر اساس فرم چوب استفاده شده محاسبه می‌شود.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت:  www.homelane.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *