در این مقاله در مورد تفاوت بالکن و تراس پشت‌بام برای شما توضیح خواهیم داد. برای شما هم تراس‌های پشت‌بام و هم بالکن‌ها، راه‌هایی برای دسترسی به محوطه‌های بیرونی ساختمان‌ها و خانه‌ها هستند. فضای بیرونی اضافی، تراس‌ها و بالکن‌ها برای اضافه کردن حس لوکس به خانه شما عالی هستند.

با عملکردهای مشابه، تراس‌ها و بالکن‌ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. برای کاهش هر گونه سردرگمی، ما این راهنما را برای تفاوت‌های بین تراس و بالکن ایجاد کرده‌ایم.

هم تراس های پشت بام و هم بالکن ها ، راه هایی برای دسترسی به محوطه های بیرونی ساختمان ها و خانه ها هستند. فضای بیرونی اضافی، تراس ها و بالکن ها برای اضافه کردن حس لوکس به خانه شما عالی هستند. با عملکردهای مشابه، تراس ها و بالکن ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. برای کاهش هر گونه سردرگمی، ما این راهنما را برای تفاوت‌های بین تراس و بالکن ایجاد کرده‌ایم.

تفاوت بالکن و تراس

تراس چیست؟

تراس‌ها مناطق مسطحی هستند که یا از پشت بام ساختمان‌ها بیرون زده و یا بر روی آنها قرار دارند.

با ایجاد فضای قابل استفاده اضافی، تراس‌ها برای قرن‌ها وجود داشته‌اند.

در دهه 1500، تراس‌ها معمولاً در ونیز به عنوان مکانی یافت می‌شد که می‌توان لباس‌های شسته شده را در آن آویزان کرد تا خشک شود.

امروزه از آنها بیشتر به عنوان فضاهای اجتماعی چشمگیر استفاده می‌شود که به هر ساختمانی لوکس و ظرافت می‌بخشد.

تراس‌ها که بسیار محبوب هستند برای ایجاد بارها، رستوران‌ها یا فضاهای اجتماعی به یاد ماندنی در سراسر جهان استفاده شده‌اند.

یکی از معروف‌ترین تراس‌های پشت بام هتل Four Seasons است که منظره‌ای باورنکردنی از هنگ کنگ را به همراه چای بعد از ظهر در طول روز یا دی‌جی‌ست‌ها در شب ارائه می‌دهد.

 

بالکن چیست؟

بالکن‌ها سکوهای مرتفعی هستند که به کنار خانه یا ساختمان متصل می‌شوند. بالکن‌ها حتی می‌توانند به طور کامل یا جزئی پوشیده شوند و در حین لذت بردن از فضای بیرون از آب و هوا محافظت کنند.

برخلاف تراس ها، بالکن‌ها معمولا کوچک هستند و فقط از طریق اتاقی که به آن متصل شده‌اند می‌توان به آن دسترسی داشت.

به دلیل اندازه آنها، بالکن‌ها اغلب به جای استفاده به عنوان یک اتاق اجتماعی بزرگ، به عنوان گسترش اتاق مجاور استفاده می‌شوند.

اگرچه بالکن‌ها کوچکتر از تراس‌ها هستند، اما فضای اضافی در خانه شما ایجاد می‌کنند که می‌تواند برای اهداف مختلفی از جمله باغ‌های کوچک، صندلی، غذاخوری یا مکان‌های اجتماعی استفاده شود.

تفاوت بالکن و تراس پشت‌بام چیست؟

نتیجه

به طور کلی، تراس‌ها مناطق مسطحی هستند که می‌توانند در کنار یا پشت بام یک ساختمان باشند. در حالی که بالکن‌ها سکوهای مرتفعی هستند که همیشه به یک اتاق متصل می‌شوند. یکی از بارزترین تفاوت های بالکن و تراس اندازه آنهاست.

تراس ها می‌توانند مناطق بزرگی را در بر گیرند. در حالی که بالکن‌ها معمولاً فضاهای کوچک و خصوصی‌تر هستند. هر دو بالکن و تراس به شما امکان دسترسی به دنیای بیرون را می‌دهند و کاربردهای مختلفی را ارائه می‌دهند.

چه بخواهید با خانواده و دوستان استراحت کنید یا سرگرم شوید، یک فضای سبز ایجاد کنید یا به سادگی مخفیگاه کوچک خود را داشته باشید، هر دو تراس و بالکن دنیایی از فرصت ها را ارائه می‌دهند.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله تفاوت بالکن و تراس برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.lbroofwindows.co.uk

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *