در این مقاله در مورد تطبیق پرده با دیوار خاکستری برای شما توضیح خواهیم داد. اگرچه برخی ممکن است رنگ خاکستری را سایه‌ای تیره ببینند، اما در واقع رنگی پویا با ته رنگ‌ها و تن‌هایی است که می‌تواند هر احساسی را برانگیزد. هر رنگی از رنگ‌های زغالی تیره گرفته تا رنگ‌های ملایم  خاکستری، قدرت تغییر هر فضایی را در صورت درست انجام دادن به بهتر شدن دارد.

اگر آماده هستید به رنگ خنثی اعتباری که واقعاً سزاوار آن است بدهید. باید بهترین راه‌ها را برای تزئین آن بدانید. 10 ایده تطبیق پرده با دیوارهای خاکستری که هر فضایی از اتاق خواب تا اتاق نشیمن شما را برایتان زیبا می‌کند، آماده کرده‌ایم.

 

10 ایده تطبیق پرده با دیوار خاکستری

مشکی و زیبا

اگر با رنگ خاکستری دودی ملایم کار می‌کنید، با اضافه کردن تزیینات مشکی، ضریب سرد اتاق خود را افزایش دهید. یک صندلی و کمد شروع خوبی هستند. اما یک جفت پرده مشکی تمام ظاهر را به هم گره می‌زند. یک فرش ترکی کهنه با رنگ‌های ظریف از تیره یا بی‌درخشندگی اشیا جلوگیری می‌کند.

 

خنثی طرح‌دار

اگر به دنبال ایجاد فضایی جذاب و شیک هستید، بدون شک رنگ‌های خنثی بهترین راه هستند. ما عاشق این جفت فضای زغالی عمیق با پرده‌ای انتزاعی هستیم که دارای رنگ کرم و مشکی است.

تطبیق پرده با دیوار خاکستری

 

خاکستری با تناژ گرم برای تطبیق پرده با دیوار خاکستری

در حالی که ما عاشق این ترکیب دیوارهای روشن و پرده‌های تیره هستیم، سایه‌های خاکستری با ته‌ رنگ‌های آبی می‌توانند اتاق را خنک و برای برخی بیش از حد تیره جلوه دهند. افزودن رنگ‌های گرم، مانند نارنجی و زرد سوخته، و سخت‌افزاری مانند برنج و سدر، تعادل را به هر اتاقی می‌آورد. آن باعث می‌شود اتاقی جذاب‌تر و دنج‌تر شود.

 

تطبیق خاکستری

مجموعه‌ای از پرده‌های مخملی زغالی به خودی خود بلندتر به نظر می‌رسند. اما رنگ دیواری که مطابقت داشته باشد، کار را حتی بیشتر می‌کند. افزودن یک رنگ ثانویه که با همان ته رنگ‌ها مطابقت دارد، یک جفت بی عیب و نقص را ایجاد می‌کند. این تخت آبی سلطنتی با رنگ‌های مختلف به طرز باورنکردنی لوکس است.

تطبیق پرده با دیوار خاکستری

 

صورتی با الگوهای چاپ شده در تطبیق پرده با دیوار خاکستری

خاکستری به اندازه سفید یا برنزه رنگ خنثی همه کاره است. مانند هر خنثی دیگری، خاکستری پس زمینه‌ای عالی برای پرده‌های چاپ شده است. بهترین بخش این است که به لطف رنگ ظریف دیوار با کاغذ دیواری، می‌توانید یک چاپ بیانیه را بدون احساس زیاد بودن آن انتخاب کنید.

 

تمام سفید

رنگ سفید برای فضاهایی که نیاز به روشن شدن دارند عالی است. اما فضای سفید مملو از نور طبیعی گاهی اوقات ممکن است کمی احساس شود. سایه روشن خاکستری سنگی روی دیوارها و پرده‌ها به عنوان فیلتری برای نور روشن عمل می‌کند و اتاقی را زیبا می‌کند، بدون اینکه خیلی تیره به نظر برسد.

تمام سفید

 

پرده‌های خاکستری در تطبیق پرده با دیوار خاکستری

بهترین بخش در مورد رنگ خاکستری این است که می‌توانید رنگ‌ها و تن‌ها را بدون تداخل آن‌ها با هم ترکیب کنید. رنگ متوسطی را روی دیوارها امتحان کنید، آن را با رنگ روشن روی پرده‌هایتان تضاد کنید، و بقیه اتاق‌تان را با هر سایه‌ای که بین آن‌ها قرار دارد، تزئین کنید.

 

خاکستری محض

خاکستری روشن و گرم روی دیوارهای شما با یک جفت پرده زغالی عمیق باورنکردنی به نظر می‌رسد. اما اگر ترجیح می‌دهید هر اونس نور طبیعی را فدای اضافه کردن آن نکنید، یک گزینه کتان سبک وزن را برای بهترین‌های هر دو جهان در نظر بگیرید.

 

ترکیب با صورتی

در حالی که رنگ خاکستری ممکن است انتخاب واضحی برای اتاق نوزاد دختر نباشد، رنگ مدرن آن بسیار جالب و هنوز هم بسیار شیرین است. افزودن پرده‌های صورتی پودری باعث می‌شود که برای دختربچه‌ها زنانه و مناسب باشد بدون اینکه خیلی جذاب به نظر برسد.

تطبیق پرده با دیوار خاکستری

 

خنثی

برای برخی، رنگ منبع اصلی طراحی است و برخی اتاق‌ها برای زیباتر کردن فضا به بافت متکی هستند. این اتاق در هر قدمی، حتی در پرده‌ها، دارای بافت است. دیوارهای خاکستری خنثی را با یک پرده به همان اندازه خنثی بپوشانید.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله تطبیق پرده با دیوار خاکستری برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.mydomaine.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *