در این مقاله تزیین خانه با آینه را توضیح خواهیم داد. آینه‌ها به دلایل زیادی عالی هستند. آنها نور را منعکس می‌کنند. فضاها را باز می‌کنند و به طور کلی اتاق‌ها را بهتر جلوه می‌دهند. اما قبل از اینکه شروع به آویزان کردن آنها به چپ، راست و وسط کنید، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه تزیین با آینه آورده شده است.

 

 در تزیین خانه با آینه بازتاب را در نظر بگیرید

قبل از آویزان کردن آینه، آنچه را که در مقابل آن قرار دارد، در نظر بگیرید. در بیشتر حالات ما آینه‌ها را بر اساس فضای موجود و میزان دیوار خالی که داریم آویزان می‌کنیم. مهم است که چه چیزی در آن منعکس می‌شود. هنگامی که در مقابل یک عنصر مهم معماری، نقاشی یا تکه مبلمان از آینه استفاده کنید، اهمیت بیشتری به آن آیتم می‌دهید. همانطور که اگر روی آن آویزان شود، چیزی غیرجذاب می‌شود. همچنین، در صورت امکان، یک آینه را در مقابل پنجره آویزان کنید. میزان نور اتاق را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

مسائل مربوط به قرارگیری

جدا از قرار دادن آینه در مقابل وسیله‌ای که از لحاظ دیداری چشم نواز باشد، یک آینه همیشه باید در ارتفاع معقولی از سطح زمین آویزان شود. بر خلاف اجسام هنری که همیشه باید در سطح چشم آویزان شود، قرار دادن آینه به آنچه می‌خواهید منعکس شود بستگی دارد. چشم در موارد زیادی کار می‌کند. اما بالاتر یا پایین‌تر، می‌تواند بسته به موقعیت موثر باشد.

تزیین خانه با آینه

بزرگ فکر کن

از استفاده یک آینه بزرگ در یک فضای کوچک نترسید. آینه‌ها توهم عمق و فضا را ایجاد می‌کنند. آینه‌ها این قابلیت را دارند که یک اتاق کوچک را بزرگ نشان دهند. در یک اتاق با متراژ کم آینه تمام قد که به دیوار تکیه داده شده باشد یک وسیله تزیینی بسیار جذاب برای استفاده است. آینه‌ها برای نقاط باریک مانند راهروها نیز عالی هستند.

 

در تزیین خانه با آینه یک نقطه کانونی ایجاد کنید

آینه‌ها نقاط کانونی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که آنها اغلب بالای بوفه‌های اتاق غذاخوری قرار می‌گیرند. دیوارکوب‌ها را در دو طرف آویزان کنید و نقطه کانونی عالی را در هر اتاقی خواهید داشت. همچنین دیواری که کاملاً با آینه پوشانده شده است ویژگی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند.

 

سبک را فراموش نکنید

آینه‌ها می‌توانند مدرن، سنتی، تند و کلاسیک باشند. همه چیز به قاب بستگی دارد. هنگام انتخاب آینه در یک قاب، در نظر بگیرید که چه جلوه‌ای می‌خواهید ایجاد کنید. یک آینه زیبا، تاثیری به مراتب متفاوت از یک قاب چوبی ساده در اتاق خواهد داشت. خود آینه نیز وجود دارد، شیشه‌های دودی و آینه‌های عتیقه با نواقص می‌توانند بسیار بد خلق باشند و به ظاهر فضا کمک زیادی کنند.

 

آینه‌ها را به درستی آویزان کنید

یک میخ کوچک به دیوار کوبیده شود. از قلاب دیواری یا آویز عکس مناسب استفاده کنید و حتما از دو عدد (یکی در دو طرف) استفاده کنید. با این کار آینه صاف و بدون کجی روی دیوار قرار می‌گیرد. سیم آویزان روی یک قلاب کوچک میزان خطر بالایی دارد، همچنین باعث می‌شود آینه با زاویه بد روی دیوار قرار بگیرد و انعکاس آن را خوب نشان نمی‌دهد. اگر آینه بسیار سنگین است، حتما از شخصی خبره کمک بخواهید.

تزیین خانه با آینه

درباره مبلمان آینه‌ای

مبلمان آینه‌ای چند دوره محبوبیت را پشت سر گذاشته‌اند. در حالی که می‌تواند برای انعکاس نور و کشیده شدن دیوارها عالی باشد. در اتاقی که زیاد بازتاب نور دارد از آن‌ها استفاده نکنید. بازتاب‌ها بیش از اندازه می‌شود.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله تزیین خانه با آینه برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت:www.thespruce.com

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “تزیین خانه با آینه

  1. بهنام گفت:

    آینه برای بازتاب نور و زیبایی بسیار موثری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *