برای هر خانه‌ای طراحی و دکور پذیرایی و تلویزیون، یکی از اساسی‌ترین کارهاست. باید شما بهترین دیوار پذیرایی که مناسب برای خانواده باشد را انتخاب کنید. در این بین رنگ طرح یکی از موارد مهم است که باید آن را در نظر داشته باشیم. در اینجا به 10 مورد از برترین طراحی‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون برای هال و پذیرایی می‌پردازیم.

 

1-طراحی داخلی هال

در این قسمت از خانه قفسه‌ی چوبی اطراف تلویزیون با چیدمان مرتب می‌تواند برای طراحی پذیرایی و هم دکور تلویزیون مناسب باشد. رنگ چوب کم رنگ با قفسه‌های باز، حس هوش و ذکاوت در این طرح را نشان می‌دهد، در اینجا تلویزیون در مرکز، یعنی بین قفسه‌ها قرار می‌گیرد و از لحاظ زیبایی شناسی و چیدمان، چشم انداز زیبایی به همراه می‌آورد.

 

2-طراحی تلویزیون روی دیوار 

کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی و ذهنی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون به همراه قفسه‌های باز اطراف می‌تواند طراحی مدرنی را به فضا بدهد. در این طراحی تلویزیون در وسط قرار می‌گیرد و حس راحتی را به بیننده می‌دهد.

10ایده طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

3-طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون برای هال 

رنگ متالیک برای طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون، زیبایی خاصی را به فضا می‌دهد. دکور اطراف تلویزیون با رنگ کاغذ دیواری که حالت سفید دارد به راحتی ست می‌شود. اگر فضای روی میز تلویزیون باز باشد، دکور زیبایی را به محیط القا می‌کند.

حتی می‌توانیم از رنگ‌های نقره‌ای و سیاه برای تضاد استفاده کنیم که به زیبایی دکور می‌افزاید.

 

4-طراحی قفسه‌ای 

این طرح یکی از چند منظوره‌ترین کارها برای دکور هال می‌باشد. اگر تلویزیون را کنار قفسه‌های چوبی قرار دهیم حس راحتی را به اعضای خانواده می‌دهد. این نوع طراحی باعث می‌شود که منزل شما مرتب و منظم دیده شود و از هر نوع شلوغی جلوگیری می‌کند.

 

5-طراحی حالت قفسه‌ایی به صورت خطی در پشت تلویزیون

طراحی زیبا و هنرمندانه این قفسه‌های آماده، جلوه‌ای زیبا به نمای خانه می‌دهد. این قفسه‌ها فضای مناسبی برای چیدمان وسایل هال به شمار می‌روند. می‌توانید وسایل بازی و دیگر وسایل رسانه‌ای خود را در این قفسه‌ها قرار بدهید. این یک ایده‌ی مناسب برای خانه‌های کوچک می‌باشد.

 

6-طراحی قفسه‌های باز در اطراف فضای تلویزیون

این طراحی مینیمال با دو نوع رنگ چوب و قفسه‌های اطراف آن حس فضایی باز و راحتی را به بیننده می‌دهد. تضاد ترکیب رنگ زرد و مشکی و هارمونی آن با تلویزیون، هال را زیباتر نشان می‌دهد.

10ایده طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

7-طراحی تلویزیون LED

یکی از طرح‌های جالب که می‌تواند اعضای خانواده را برای بازی ویدیویی کنار تلویزیون جمع کند و یا تلویزیون نگاه کنند. ترکیب رنگ طرح سفید و قهوه‌ایی برای دکور پشت تلویزیون هارمونی زیبایی را به بیننده القا می‌کند. این طراحی برای خانه‌های کوچک مناسب می‌باشد.

10ایده طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

8-طراحی خاص تلویزیون برای فضای بزرگ هال

این ایده از طراحی پذیرایی برای هال، این اجازه را به شما می‌دهد که تمام وسایل ویدیویی را با خیال راحت در این قفسه‌ها قرار بدهید. در اینجا تلویزیون حالت ایستاده دارد. این نوع طرح هم فضای باز و بزرگتری دارد و از طرف دیگر حس زیبایی را به فضای هال می‌دهد.

 

9-قرار دادن اثاث و وسایل در اطراف تلویزیون

تلویزیون در این حالت، حالت ایستاده دارد. طراحی قفسه‌ها ساده هستند و این باعث می‌شود چشم اندازی منظم و مرتب به فضا بدهد. قفسه‌های بسته در این طرح به شما این امکان را می‌دهد که وسایلی که نمی‌خواهید در معرض دید باشند، در آن‌ها قرار دهید.

در اینجا کاغذ دیواری پشت تلویزیون با ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای، حس سادگی و زیبایی را به هارمونی منزلتان می‌دهد.

 

10-دکور کردن تلویزیون

یکی از بهترین طراحی‌های تلویزیون که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند این است که طراحی دیوار تلویزیون دارای قفسه‌ای باشد که فضایی مناسب برای وسایل آن‌ها به همراه بیاورد و هم زیبایی به دکور منزل بدهد.

وقتی کل دیوار پشت تلویزیون و قفسه‌ها سفید باشند، و با دیگر وسایل منزل هارمونی داشته باشد یعنی مبل‌ها هم سفید باشند، زیبایی خاصی به منزل می‌دهد.

دکور کردن تلویزیون

مهمترین عاملی که برای طراحی حال می‌توان در نظر گرفت این است که حس راحتی به فضای منزلتان بدهد، چون شما زمان زیادی ممکن است در خانه سپری کنید پس باید انتخابی مناسب داشته باشید که حس پذیرایی خوشایندی به شما بدهد.

شرکت راشین با دارا بودن یک تیم طراحی متخصص برای انتخاب مناسب کاغذ دیواری پشت تلویزیون به مشتریان گرامی مشاوره می‌دهد.

برگرفته از سایت:www.stylesatlife.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *