در این مقاله مزایا و معایب سرامیک در آشپزخانه را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید کف آشپزخانه خود را تغییر بدهید و یک کفپوش جدید به کار ببرید، شاید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد کاشی سرامیک باشد. کاشی سرامیک یک انتخاب کلاسیک برای آشپزخانه است. نه تنها خیلی شیک و تمیز است، بلکه نگهداری و ماندگاری بالایی دارد. سرامیک تنوع بالایی دارد. شما می‌توانید مطابق سبک اشپزخانه خود، کاشی سرامیک را انتخاب کنید.

 

مزایای کاشی سرامیک

1-ماندگاری بالا

در اکثر آشپزخانه‌ها شما کاشی سرامیک را مشاهده می‌کنید. اگر روی سرامیک، غذا ریخته شود و یا حتی گل و خاک روی آن بریزد با یک تی خیس و کمی آب داغ به راحتی تمیز می‌شود.

 

2-مقرون به صرفه بودن

انواع مختلفی از کاشی سرامیک وجود دارد که با قیمت پایین می‌توانید گزینه خوبی برای آشپزخانه انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید طرح کاشی سرامیک با آشپزخانه‌تان ست باشد.

 

3-سبک

آیا تا به حال کاشی سرامیک‌های به روز را دیده‌اید؟

انواع مختلفی از کاشی سرامیک‌های به روز وجود دارد که می‌توانند آشپزخانه شما را بزرگتر کنند. کاشی سرامیک‌های مختلف با رنگ‌هایی که بتوانید برای آشپزخانه‌تان استفاده کنید و با طرح آشپزخانه ست کنید وجود دارند.

علاوه بر این، چاپ جدید از نسل سرامیک‌ها روی سطح که به صورت سنگ طبیعی (مرمر) است، یک شبیه سازی جالب است.

مزایا و معایب سرامیک در آشپزخانه

 

معایب کاشی سرامیک

قابلیت استفاده :

در کاشی سرامیک‌ها امکان ترک وجود دارد. اگر ظرف یا شیشه روی سطح سرامیک بیفتد، کاشی سرامیک ترک برمی‌دارد. بنابراین باید از یک قالیچه یا پادری برای جلوگیری از این اتفاق استفاده شود.

رطوبت روی سطح سرامیک ممکن است باعث سرخوردن شما شود. به خاطر سطح صافی که دارد، شما می‌توانید هر چیزی را روی سطح آن بکشید و عقب و جلو ببرید.

کاشی سرامیک خیلی به شدت دما حساس است. برای بیرون از در خانه یا جلوی در مناسب نیست. چون سرامیک تحت تاثیر دمای هوا تغییر می‌کند ولی برای آشپزخانه مناسب است.

 

نگهداری سرامیک:

کاشی سرامیک‌ها روی سطح زمین با دوغاب کنار هم چیده می‌شوند. دوغاب باعث می‌شود کاشی‌ها به هم مهر و موم و چفت شوند. بعد نیاز به تمیز کاری بین درزها هست.

در این مقاله مزایا و معایب سرامیک را توضیح دادیم. شرکت راشین پارکت لمینت را به جای سرامیک به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کند.

برگرفته از سایت:www.avalonflooring.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *