امروزه به دلیل محبوبیت بالای پارکت لمینت برندهای متعددی دست به تولید و عرضه‌ی این محصول کرده‌اند. در این بین یک برند بسیار مشهور و خوشنامی به نام رینبو وجود دارد. این شهرت به دلیل کیفیت بسیار بالا و تنوع فوق‌العاده‌ی پارکت لمینت ریبنو است. در ادامه به طور کامل به معرفی این برند می‌پردازیم.

پارکت لمینت رینبو

 (RAINBOW) رینبو، یک برند ایرانی تحت لیسانس آلمان است که پارکت لمینت‌های با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. پارکت لمینت‌های برند رینبو (رنگین کمان) در 4 سری با ویژگی‌های خاص و انحصاری به بازار عرضه می‌گردد. در این بخش به ویژگی‌های هر یک از این مدل‌ها می‌پردازیم:

اکوپلاس (ECOPLUS)

اکوپلاس دارای دو مدل ساده‌ی شیاردار و بدون شیار است. این مدل از پارکت لمینت رینبو با ضخامت 8 میلی‌متر برای منازل مسکونی گزینه‌ی مناسبی است و از ضریب سایشی AC3 برخوردار است. از این‌رو نسبت به ضربه، خط‌وخش و فشار دارای مقاومت بالایی است.

کامپلکس(COMPLEX)

لمینت رینبو سری کامپلکس دارای مغزی اصلی ازجنس HDF وارداتی از شرکت DAER آلمان می‌باشد. پارکت لمینت کامپلکس دارای درجه‌ی سایشی AC4 است و از این رو برای مراکز تجاری و پرتردد بسیار مناسب می‌باشد. این پارکت لمینت در دو ابعاد مختلف با عرض 15 و 30 سانتی‌متر تولید می‌شود.
از دیگر ویژگی‌های قابل توجه پارکت لمینت کامپلکس سازگاری آن با سیستم گرمایش از کف می‌باشد. همچنین به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ زیبایی ظاهری خیره‌کننده‌ای دارد.

پارکت لمینت رینبو

کامرشیال (COMMERCIAL)

سری کامرشیال با ضخامت 8 میلی‌متر و در دو حالت مات و براق به بازار عرضه می‌شود. درجه‌ی سایش پارکت لمینت کامرشیال AC4 می‌باشد و قابل نصب در مکان‌های پررفت‌و‌آمد و شلوغ است. مغزی این پارکت لمینت نیز مانند سایر لمینت‌های برند رینبو از جنس ‌HDF وارداتی از شرکت DARE آلمان می‌باشد. همچنین روکش این لمینت از نوع وارداتی از شرکت InterPrint می‌باشد.

وودوو (WOODOO)

وودوو نوع دیگری از تولیدات شرکت رینبو می‌باشد که به صورت کاملا انحصاری تولید می‌شود. ضخامت پارکت لمینت وودوو 12 میلی‌متر است و دارای درجه‌ی سایش AC5 است. این ضریب سایشی امکان استفاده از این پارکت لمینت در مکان‌های شلوغ و پرتردد مانند اماکن تجاری و اداری را می‌دهد. لازم به ذکر است که پارکت لمینت وودوو در بازار به جناقی نیز معروف است.

خرید بدون واسطه‌ی پارکت لمینت رینبو

شاید با خودتان فکر کنید تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های دکوراسیون، پارکت لمینت نیز می‌فروشند و نیازی به مراجعه به مرکز اصلی نیست. اما واقعیت طوری دیگری است چرا که در صورت خرید بی‌واسطه مبلغ قابل توجهی را در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین مدت زمان رسیدن محصول‌تان بسیار سریع‌تر می‌شود. 

زیرا اگر از طریق واسطه خرید کنید مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد تا سفارش‌تان به دست شما برسد. علاوه بر این زمانی که از مرکز اصلی خرید می‌کنید می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت و همچنین موجود بودن آن خرید کنید.
شرکت ایده آرای راشین عاملیت فروش پارکت لمینت رینبو را داراست. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان مجموعه‌ی راشین سفارش خود را ثبت کنید و در کم‌ترین زمان پارکت لمینت خود را درب منزل تحویل بگیرید.

هدف ما در مجموعه‌ی راشین معرفی محصولات با کیفیت است. خواسته‌ی ما ایجاد شرایطی برای شما عزیزان است تا بدون نگرانی و با آگاهی دست به خریدی مطمئن بزنید.
از این‌که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *