پارکت لمینت به دلیل مزایای زیادی که دارد، از تقاضای بالایی برخوردار است. از این‌رو تولید‌کننده‌های مختلفی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند. در این بین آگاهی از بهترین مارک پارکت لمینت و مقایسه‌ی محصولات از نظر قیمت و کیفیت شما را در انتخاب بهترین محصول کمک خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین برندهای داخلی و خارجی پارکت لمینت بپردازیم.

بهترین برندهای پارکت لمینت در بازار جهانی

در سطح جهانی برندهای مختلف و به‌نامی از پارکت لمینت وجود دارد. از برندهای اروپایی گرفته تا چینی و ترک که جزء بهترین تولید‌کنندگان پارکت لمینت به شمار می‌روند. در سال‌های اخیر واردات این محصول توسط وزارت صمت ممنوع اعلام شده است. ولی در این بخش جهت آشنایی بیش‌تر شما با این کفپوش به معرفی تعدادی از برندهای مهم پارکت لمینت می‌پردازیم.

  • پارکت لمینت پرگو (Pergo Laminate Flooring)

پرگو یک شرکت سوئدی_ بلژیکی است که اولین بار در سال 1977 لمینت چند لایه را ابداع و به بازار عرضه کرد. این برند با سابقه‌ی طولانی خود همچنان در تولید پارکت لمینت پیشتاز است. از ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. همچنین پارکت لمینت پرگو از درجه مقاومت بالایی در برابر سایش و خراشیدگی برخوردار است زیرا در لایه‌ی محافظتی آن از ذرات آلومینیومی استفاده می‌شود. به دلیل کیفیت فوق‌العاده و طول عمر بالا پارکت لمینت این برند، ، قیمت آن بسیار بالا می‌باشد.

  • پارکت لمینت آرمسترانگ (Armstrong)

یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی پارکت لمینت، برند آرمسترانگ می‌باشد. این برند توانسته است با ارائه‌ی محصولات متنوع در طرح و رنگ (200 نوع طرح و رنگ) جای خود را در بازار محکم کند. از ویژگی‌های دیگر پارکت لمینت آرمسترانگ، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آب می‌باشد. همچنین پارکت لمینت‌های برند آرمسترانگ از سیستم کلیک منحصر به‌فردی برخودار هستند که این ویژگی نصب آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. برند آرمسترانگ کفپوش‌های تجاری خود را با 15 سال ضمانت عرضه می‌کند و محصولات بخش مسکونی خود را نیز با اطمینان تا سال‌ها ضمانت می‌کند. این برند محصولات خود را همراه با شوینده‌های مخصوص به بازار عرضه می‌کند.

  • پارکت لمینت موهاک (Mohawk)

برند موهاک نیز یکی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی پارکت لمینت در دنیا است. پارکت لمینت‌های این برند از طرح و رنگ متنوعی برخوردار است و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین یکی از دلایل محبوبیت کفپوش‌های این برند، استفاده از مواد بازیافتی در تولید این محصول است که سازگار با انتخاب محیط‌ زیست دوستان است.

  • پارکت لمینت کوئیک استپ (Quick Step)

پارکت لمینت کوئیک استپ یک برند بلژیکی است که نسبت به سایر برندهای معروف از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. این کمپانی با دسترسی به آخرین تکنولوژی روز، دست به تولید پارکت لمینت می‌زند،  به همین دلیل محصولات این برند متناسب با مد روز است. همچنین پارکت لمینت برند کوئیک استپ از قالب‌بندی چندمنظوره برخوردار است که نصب محصول در فضاهای خاص را امکان‌پذیر می‌کند.

پارکت لمینت
  • پارکت لمینت کلاسن (Classen)

پارکت لمینت کلاسن ساخت کشور آلمان است که دارای طرح‌های متنوع چوب است. پارکت لمینت کلاسن دارای مغزی HDF با دانسیته‌ی بالا (950) است. همچنین کفپوش‌های کلاسن دارای سیستم کلیک خاصی هستند که آن‌ها را در برابر آب مقاوم می‌کند. به همین دلیل به پارکت لمینت‌های برند کلاسن، پارکت لمینت ضد آب نیز گفته می‌شود. همچنین برخورداری از سیستم کلیک محکم، امکان نصب چندین باره را به این محصول می‌دهد. به دلیل ویژگی‌هایی که گفته شد این برند توانسته است، 40 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. همچنین محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا، از قیمت بالایی برخوردار هستند.

  • پارکت لمینت واریو (Vario)

یکی دیگر از بهترین برندهای پارکت لمینت در بازار جهانی، برند واریو می‌باشد. واریو یک برند ترک است که پارکت لمینت‌های با کیفیتی با قیمت مناسب تولید می‌کند. محصولات این برند از نظر مقاومت در کلاس سایش Ac3 و Ac4 قرار دارند.

بهترین پارکت لمینت‌های موجود در بازار ایران

در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای پارکت لمینت و رشد و پیشرفت در دانش و تجهیزات، تولید پارکت لمینت در کشور افزایش یافته است. در این بین برخی از برندها با تولید و عرضه‌ی محصولات با کیفیت توانسته‌اند در بازارهای داخلی جایگاه مناسبی پیدا کنند. علاوه بر این به دلیل ممنوعیت واردات پارکت لمینت در سال‌های اخیر، تولید این محصول در داخل کشور رشد و سرعت پیدا کرده است.

در این بخش قصد داریم برخی از بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی را معرفی کنیم.

  • پارکت لمینت لکسون (Lexon)

پارکت لمینت لکسون یکی از برندهای ایرانی پارکت لمینت است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این برند به دلیل ارائه‌ی طرح‌های متنوع در ده رنگ انحصاری با کیفیت بالا در مدت کوتاه توانسته است جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند. پارکت لمینت لکسون از نظر مقاومت در کلاس سایشی AC4  قرار می‌گیرد و برای کاربری‌های تجاری و مسکونی مناسب است.  مغزی لمینت‌ لکسون HDF  با ضخامت 8 میلی‌متر است که منجر به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار و وزن می‌شود. روکش‌ این محصول وارداتی و ساخت کشور چین است که به صورت برجسته می‌باشد.

کاغذ بالانس پارکت لمینت لکسون از نوع تمام ملامینه است که مقاومت آن را در برابر رطوبت بالا می‌برد. لازم به ذکر است که کاغذ بالانس، به روکشی گفته می‌شود که به طور مستقیم بر روی سطح یا بستر قرار می‌گیرد.

پارکت لمینت

این کفپوش از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات مجموعه‌ی راشین می‌باشد که با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌شود. علیرغم وجود تحریم‌ها، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم محصولی تولید کنیم که در شأن مشتریان عزیز باشد. ضمن این‌که پارکت لمینت لکسون از نظر کیفیت توانایی رقابت با محصولات خارجی و وارداتی را دارد.

  • پارکت لمینت جی اند جی (G&G)

پارکت لمینت جی اند جی از نمونه پارکت لمینت‌های ایرانی است که در رقابت با نمونه‌های خارجی است. مغزی به کار رفته در پارکت لمینت جی ‌اند‌ جی از بهترین HDF موجود ساخته می‌شود. این محصول با سنگین‌ترین پرس موجود در بازار ساخته می‌شود. سیستم قفل وکلیک آن  ولنگه و آغشته به پارافین است که این امر نصب آن را ساده می‌کند. در واقع برخورداری از قفل ولنگه باعث می‌شود که هنگام نصب نیازی به چکش نباشد و با گذر زمان لمینت دچار لبه و درز نشود.

 پارکت لمینت جی اند جی از درجه‌ی سایش AC4 برخوردار است و در نتیجه مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه و خط‌و‌خش دارد. روکش به کار رفته در این محصول وارداتی است و در برابر نفوذ آب مقاوم است. کاغذ بالانس این محصول نیز تمام ملامینه است که از نفوذ کم‌ترین رطوبت کف به پارکت جلوگیری می‌کند.

پارکت لمینت جی اند جی نیز از تولیدات مجموعه‌ی راشین می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات در سایت راشین این محصول با کیفیت را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ملاحظه کنید.

  • پارکت لمینت ایووک (Evoke)

پارکت لمینت ایووک جزء محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ی مجموعه‌ی راشین است.  این کفپوش نیز مانند دیگر محصولات این مجموعه از کیفیت بالا با درجه‌ی سایش AC4 و مقاوم در برابر ضربه و خط‌و‌خش است. روکش این محصول از روکش‌های وارداتی است که منجر به افزایش مقاومت آن در برابر آب می‌شود. پارکت لمینت ایووک از طرح و رنگ متنوعی برخوردار است و ظاهری زیبا و چشم‌نوازی دارد.

  • پارکت لمینت رینبو (Rainbow)

پارکت لمینت رینبو در 4 مدل کامرشیال، اکوپلاس، کامپلکس و رینبو وودو به بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های پارکت لمینت رینبو می‌توان به مقاومت سایشی آن که در دسته‌ی AC4 اشاره کرد. برای این محصول از مغزی‌ اچ دی اف شرکت DARE ترکیه استفاده می‌شود. همچنین روکش این محصول از  شرکت Inter Print آلمان تهیه می‌شود. با توجه به این موارد، پارکت لمینت رینبو از مقاومت بالایی در برابر ضربه،خط‌و‌خش، فشار، آب و رطوبت برخودار است. طول عمر بالایی دارد و برای منازل مسکونی و مکان‌های تجاری، اداری و پر رفت‌وآمد مناسب است.

پارکت لمینت
  • پارکت لمینت امگا (Omega)

پارکت لمینت امگا جزء آن دسته از پارکت لمینت‌های ایرانی است که قیمت متعادل‌تری دارد. ضخامت این محصول 8 میلی‌متر می‌باشد و ساخته شده از مغزی HDF است. این محصول با ورق‌های روکشی وارداتی و باکیفیت، روکش می‌شود. روکش این محصول برجسته است که به زیبایی کفپوش می‌افزاید. پارکت لمینت امگا در 14 رنگ جذاب به بازار عرضه می‌شود. این کفپوش از درجه‌ی سایشی AC3 برخوردار است و برای منازل مسکونی بسیار مناسب است. به دلیل سیستم خاص قفل و کلیک، تایل‌ها به راحتی در یکدیگر چفت می‌شوند و از نصب آسانی برخوردار هستند.

شرکت راشین عرضه‌کننده‌ی این محصول به تمامی نقاط کشور است.

  • پارکت لمینت اوک وود (Oak Wood)

پارکت لمینت برند اوک وود ساخت شرکت وینفلکس است و 7 رنگ تیره و روشن دارد. این محصول دارای ضخامت 8 میلی‌متر با درجه سایش AC4 است. این برند پارکت لمینت دارای سیستم کلیک والنگه است و دارای مقاومت در برابر آب و اشعه‌ی یو وی است. پارکت لمینت اوک وود، دارای 10 تا 20 سال عمر مفید است.

پارکت لمینت

در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای پارکت لمینت داخلی و خارجی را معرفی کنیم. امیدواریم با ارائه‌ی این اطلاعات، شما را در انتخاب بهترین پارکت لمینت با توجه به نیاز خود کمک کرده باشیم.

شما می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره‌ی رایگان درباره‌ی پارکت لمینت با تیم پشتیبان ما در شرکت ایده‌آرای راشین تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *