در این مقاله در مورد چیدمان منزل بدون مبل برای شما توضیح خواهیم داد. اتاق‌های نشیمن و مبل‌ها جفتی هستند که اغلب آنها را جداگانه نمی‌بینید. یک کاناپه مناسب در اکثر مواقع فوق‌العاده گران است. اگر در یک استودیو یا یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، احتمالاً “اتاق نشیمن” شما به سختی با یک کاناپه مناسب است. می‌گوییم، خودت را از مبل آزاد کن. راه‌های بسیار انعطاف‌پذیر دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید فضای خود را در جایی بسازید که شما (و دوستانتان) می‌خواهید در آن بنشینید.

طراح داخلی داگلاس گرانتو، برای اولین بار، با طراحی بدون مبل موافق است، و هنگامی که از او خواستیم بهترین چیدمان صندلی جایگزین او را ارائه دهد، بلافاصله ایده‌های نابغه‌ای به ما داد. ما می‌دانستیم که باید آنها را به اشتراک بگذاریم، اما ابتدا یک قدم جلوتر رفتیم: ما از سرویس طراحی اتاق مجازی Modsy استفاده کردیم که مدل‌های سه‌بعدی از تعداد کمی از چیدمان‌های مبلمان مورد علاقه ما را ایجاد کرد، و آنها بسیار واقعی به نظر می‌رسند که ما دوبار برداشت کردیم. بخوانید و فراموش کنید مبل‌ها حتی وجود دارند.

چیدمان منزل بدون مبل

 

یک نیمکت + صندلی

داگلاس توضیح می‌دهد: «یک مبل گاهی اوقات می‌تواند عملکرد یک اتاق نشیمن را محدود کند. استفاده از مبلمان کوچک‌تر، مانند یک نیمکت یا چند صندلی، به شما امکان می‌دهد تا برای هر موقعیتی، چه در مهمانی، چه تماشای یک فیلم، یا صرفاً تنظیم مجدد برای ظاهری تازه، تنظیمات آسانی را انجام دهید.»

چیدمان منزل بدون مبل

 

فقط صندلی در چیدمان منزل بدون مبل

“اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، یک گروه چهارتایی از صندلی‌ها را دور یک عثمانی بکشید. فضایی انفرادی برای صرف یک قهوه صبحگاهی یا یک فضای گروهی برای انجام برخی بازی‌ها با دوستان در فضایی گرم و جذاب را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید کمی راحتی بیشتری برای نشستن طولانی‌تر داشته باشید، من یک جفت صندلی باشگاهی خوب را پیشنهاد می‌کنم.”

فقط صندلی

 

یک تخت خواب برای جایگزین چیدمان منزل بدون مبل

داگلاس تخت خواب را جایگزین مناسب مبل برای سرگرمی‌ها می‌داند. او می‌گوید: «این می‌تواند اتاقی ایجاد کند که نه تنها برای چرت زدن، بلکه برای پذیرایی از گروه بزرگ‌تری از دوستان یا میزبانی از مهمانان شبانه عالی است». بنابراین خیلی شبیه تخت نیست، داگلاس توصیه می‌کند که بالش خود را با بالش پرتابی بپوشانید تا خنثی بماند.

داگلاس می‌گوید: «شما ممکن است بتوانید از معماری واقعی به عنوان صندلی استفاده کنید. به پنجره خلیجی آپارتمان خود یا یک تاقچه توکار فکر کنید که می تواند به یک نیمکت تبدیل شود. “این یک اتاق چند منظوره ایجاد می‌کند که امکان مهمانی‌های بزرگتر را فراهم می‌کند. تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی شما را نیز کمی آسان‌تر می‌کند!”

یک تخت خواب

 

کوسن‌های کف

به گفته داگلاس، “بالش‌های کف بهترین تنوع را ارائه می‌دهند؛ آنها حجیم نیستند، به راحتی قابل جابجایی هستند و قابل تعویض هستند. برخی از آنها را در اطراف یک فرش زیبا یا در مرکز اتاق قرار دهید تا فضایی روشن و مطبوع داشته باشید. هنوز مفید است.”

مانند تخت خواب، داگلاس به دلیل تطبیق پذیری آن در زمانی که میهمانان در آنجا حضور دارید، به یک صندلی استراحتگاهی علاقه دارد. آن را با بالش‌های زمینی که به راحتی قابل جابجایی هستند ترکیب کنید. اتاق نشیمن شما قادر خواهد بود همه چیز را اداره کند.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله چیدمان منزل بدون مبل برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.architecturaldigest.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *