پارکت لمینت لکسون

پارکت لمینت لکسون

مشخصات فنی  

در تولید پارکت لمینت لکسون(LEXON)  سعی شده از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده شود که محصولی مشابه با محصولات خارجی و وارداتی داشته باشیم و از این طریق  رضایت مشتریان گرامی را که اصلی ترین سرمایه خود میدانیم جلب نماییم 

علاوه بر اینکه مغزی برند لکسون از بهترین HDF موجود بوده ، در آن از قفل کلیک ولنگه نیز استفاده شده است . لمینت با قفل ولنگه در زمان نصب نیازی به ضربه با چکش ندارد و صرفا بوسیله دست نصب میشود. این امر از درز و لبه دادن پارکت لمینت جلوگیری می کند. لمینت لکسون در 10 رنگ زیبا و انحصاری با روکش های وارداتی تولید می شود که مقاومت بالایی نسبت به خط و خش دارد و دارای ثبات رنگ است. هر بسته از این محصول 1.822 مترمربع را پوشش می دهد. عرض آن 20 سانتیمتر و طول هر ورق 1.20 متر و ضخامت آن 8.3 میلیمتر می باشد.

جالب است بدانید که کاغذ بالانس این محصول ( آخرین روکش لمینت که مستقیما روی سطح زمین قرار می گیرد ) از نوع تمام ملامینه می باشد که این امتیاز از انتقال و جذب رطوبت کف به پارکت جلوگیری کرده و بنابراین در محیط های شرجی دوام و عملکرد بسیار خوبی دارد.

نصب پارکت لمینت

نصب پارکت لمینت

پارکت لمینت به دلیل داشتن مزایای زیاد از پرکاربردترین کفپوش‌هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌...

ادامه مطلب

لایه های کفپوش  لمینت 

لمینت کف از 4 لایه تشکیل می شود 

  1. لایه Overlay که در واقع بیرونی ترین لایه است که نازک ولی بسیار مقاوم بوده و فشار ناشی از وزن بالا را خنثی می کند
  2. روکش دکور یک کاغذ تزئینی با کیفیت بالاست که طرح کفپوش روی آن چاپ شده است
  3. لایه اصلی یا لایه مرکزی که  کیفیت و دوام پارکت لمینت بستگی به مواد تشکیل دهنده آن دارد. این لایه نقش کلیدی در مقاومت کفپوش لمینت دارد که می تواند از جنس HDF یا  MDF  باشد
  4. روکش بالانس که لایه زیرین بوده و با سطح زمین در تماس است 

 

هریک از این لایه ها از موادی با کیفیت عالی درست می شوند و در مجموع استحکام این برند را تضمین میکنند. قابل ذکر است که این محصول دارای گارانتی بوده و از طول عمر بالایی برخودراد است.

پارکت لمینت لکسون