ما در این مقاله در مورد آینه در فنگ شویی توضیح می‌دهیم. چه فنگ شویی تمرین می‌کنید و چه نمی‌کنید، نمی‌توانید منکر مزایای چیدمان عالی که برای اتاق یا هر فضایی دارد بشوید. ممکن است عدخ کثیری از طراحان داخلی از روس عمد از قوانین هنر چینی باستان پیروی نکنند .  اما احتمالاً ناخواسته اصول آن را رعایت می‌کنند. حداقل می‌توان گفت تا حدودی این کار را انجام می‌دهد. این به این دلیل است که اغلب اوقات، فنگ شویی عقل سلیم است. زیرا به جریان طبیعی و چیدمان بدون درهم و برهم خانه شما مربوط می‌شود. با این حال، یک مورد خاص وجود دارد که متخصصان فنگ شویی را در همه جا مبهوت می‌کند، و همه در مورد بهترین استفاده و قرار دادن آن اتفاق نظر ندارند.

آینه‌ها دارای خاصیت انعکاس (و به طور موثر تکثیر) اشیاء در خانه شما هستند.

بنابراین، چگونه متوجه می‌شوید که طبق اصول فنگ شویی از آینه در خانه خود به درستی استفاده می‌کنید؟ این قوانین را در ادامه مقاله دنبال کنید .

ممکن است احساس کنید که تمام حالات بد از ساختمان خارج می‌شود. به هر حال، مطمئن شوید که فضای شما منعکس کننده چیزی است که می‌خواهید در زندگی خود جذب کنید.

 

آینه در فنگ شویی

 

1- آینه‌ها را عمود بر درب جلو قرار دهید

به طور کلی، کارشناسان فنگ شویی قرار دادن آینه را مستقیماً در مقابل درب ورودی توصیه نمی‌کنند. بلکه روی دیواری عمود بر آن قرار می‌دهند.

 

آینه در فنگ شویی

2- در قوانین کاربردی فنگ شویی از آینه بر روی هر دیوار اتاق غذاخوری استفاده کنید

کارشناسان معتقدند که بهترین اتاق برای آویزان کردن آینه، اتاق غذاخوری است که نشان دهنده ظرفیت شما برای نگهداری ثروت است. آن چیزی که ما زیاد دوست داریم آن را بیشتر در زندگی خود منعکس کنیم.

آینه در فنگ شویی

3- از استفاده از آینه  در آشپزخانه پرهیز کنید

دستورالعمل‌های فنگ شویی به طور کلی توصیه می‌کنند که از قرار دادن آینه‌ها در آشپزخانه خودداری کنید. به خصوص اگر رو به اجاق گاز باشند. زیرا اعتقاد بر این است که چنین مکان‌هایی میزبان انرژی منفی هستند. بنابراین اگر به دنبال یک پس زمینه آینه‌ای هستید، ممکن است بخواهید درباره گنجاندن آن در آشپزخانه تجدید نظر کنید.

آینه در فنگ شویی

4- آینه‌ها را در مقابل منظره‌های زیبا قرار دهید

اکثر کارشناسان به شما هشدار می‌دهند که مراقب آنچه آینه شما در داخل و خارج از خانه منعکس می‌کند، باشید. بنکو می‌گوید: آینه‌ها در فنگ شویی مانند آسپرین هستند. آنها اغلب برای درمان بسیاری از بیماری‌ها تجویز می‌شوند. وقتی می‌خواهید فضایی را گسترش دهید و نور بیشتری وارد کنید، آینه ها به سرعت این کار را انجام میدهند.

او افزود، حتما مطمئن شوید که آنها منظره‌ای زیبا را منعکس می‌کنند.

آیینه در فنگ شویی

5- تقریباً در هر جایی از راهرو یک آینه آویزان کنید

طبق فنگ شویی، آینه‌هایی که در راهرو قرار می‌گیرند به طور کلی مثبت دیده می‌شوند. با این حال، هنگامی که آنها در انتهای راهرو قرار می‌گیرند، می‌توانند جریان انرژی در خانه شما را کاهش دهند. از سوی دیگر، آنها می‌توانند در فرود پله‌های کوچک برای کمک به گسترش فضا عالی باشند.

آینه در فنگ شویی

6- در قوانین کاربردی فنگ شویی آورده شده است که از آینه نزدیک میز خود استفاده نکنید

درست مانند آینه‌ای که منعکس کننده دسته‌ای از صورت حساب‌ها می‌تواند انرژی منفی ایجاد کند، آینه‌ای که رو به روی میز شما قرار دارد بر علیه شما کار می‌کند و به طور موثر حجم کار شما را دو برابر می‌کند. علاوه بر این، هیچ کس واقعاً نمی‌خواهد در حین کار به خودش نگاه کند.

7- یک آینه در اتاق نشیمن انتخاب کنید

اعتقاد بر این است که در اتاق نشیمن، آینه‌ها با دوبرابر کردن تعداد افراد حاضر در اتاق، مجالس را جشن می‌گیرند. با این حال، اگر مهمانان شما  افراد انرژی منفی هستند، آنها می‌توانند انرژی بد را نیز تقویت کنند. بنابراین مراقب باشید چه کسی را دعوت می‌کنید.

8- از قرار دادن آینه بر روی تخت، مبل یا صندلی خودداری کنید

یکی از مکان‌هایی که کارشناسان فنگ شویی در مورد آویزان کردن آینه هشدار می‌دهند، پشت مبل یا تخت است. 

ماریان گوردون، کارشناس خبره فنگ شویی نیز توصیه می‌کند از وزن اشیاء بالای محل نشستن خودداری کنید. او می‌گوید: “فنگ شویی به معنای احساس امنیت و آرامش در فضای شماست” و احساس امنیت با چیزی سنگین که مستقیماً بالای سر شما آویزان است ، مغایرت دارد .

 

آینه در فنگ شویی

9- از آینه طبق قوانین فنگ شویی در اتاق خواب استفاده کنید

آماندا گیبی پیترز، می‌گوید:

“اگر مشکل خواب دارید، بیایید در مورد اینکه چرا آینه روی دیوار اتاق خواب شما ، ممکن است مقصر باشد! صحبت کنیم.” او یک آزمایش سریع را پیشنهاد می‌کند تا ببیند آیا آینه شما ممکن است بر خواب شما تأثیر بگذارد یا خیر. او توصیه می‌کند: “آینه‌های اتاق خواب را چند شب بپوشانید و ببینید که آیا خواب شما بهتر می‌شود.” “اگر با پوشاندن آنها راحت‌تر می‌خوابید، آنها را از آن مکان حذف کنید یا آنها را به دیواری که مقابل تخت شما نیست ، انتقال دهید.”

لورا سرانو، یکی از مشاوران فنگ شویی، می‌گوید از سوی دیگر، آینه‌ها باید با دقت در اتاق خواب استفاده شوند. اعتقاد بر این است که آینه‌ها این توانایی را دارند که انرژی داخل اتاق را فعال کنند. مشتریانی که من با آنها کار می‌کنم گاهی اوقات انتخاب می‌کنند که یک آینه در اتاق خواب خود نگه دارند و به من می‌گویند که با آرامش می‌خوابند. برخی از مشتریان ایده عدم وجود آینه در اتاق خواب را دوست دارند. ممکن است فقط یک آینه بلند را در داخل در کمد قرار دهید. اگر این کار را انجام می‌دهید، فقط مطمئن شوید که کمد سازماندهی شده و مرتب است. زیرا آینه‌ها چیزی را که به نمایش می‌گذارند، دو برابر می‌کنند.”

 

10- یک آینه دور از توالت انتخاب کنید

در حمام، کارشناسان فنگ شویی توصیه می‌کنند از آویزان کردن آینه مستقیماً در مقابل در یا توالت اجتناب کنید. گذشته از این واقعیت که آینه‌هایی که دقیقاً در مقابل درها قرار می‌گیرند، عموماً در هر اتاقی ایده بدی محسوب می‌شوند. می‌توان استدلال کرد که نگاه کردن به خود در توالت هرگز راحت نیست.

 

برگرفته از سایت: www.mydomaine.com

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09205948981

09125948981

66402886

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *