در این مقاله 16 روش دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب را توضیح می‌دهیم. اگر به دنبال رنگی خنثی هستید که آرامش و سکون را به همراه داشته باشد، قهوه‌ای را در نظر بگیرید. در حالی که قهوه‌ای ممکن است رنگی نباشد که شما به آن عادت دارید. می‌توانید به راحتی راهی برای آوردن این رنگ غیرمنتظره به اتاق خود پیدا کنید.

از یک دیوار معمولی گرفته تا مبلمان قهوه‌ای رنگارنگ، راه‌های زیادی برای ایجاد رنگ قهوه‌ای در اتاق خواب شما وجود دارد. دیوارهای سفید را با یک یا دو کت رنگ تیره کنید، یا به دنبال چند قطعه هنری باشکوه باشید تا گرمای آنی را به آن اضافه کنید.

برای ایده‌ها و الهام بیشتر برای دکوراسیون رنگ قهوه‌ای در اتاق خواب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

16 روش دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب

1.دیوار تاکیدی را رنگ کنید

یک لایه رنگ قهوه‌ای می‌تواند یک محیط دنج و گرم در اتاق خواب ایجاد کند. این رنگ برای اتاق‌هایی با نور طبیعی زیاد که بیش از حد تاریک به نظر نمی‌رسد، عالی است. با رنگ‌های تند مانند نارنجی یا سبز ترکیب کنید تا رنگ‌های متفاوتی داشته باشید. آن را با بژ روشن یا سفید کم رنگ خنثی نگه دارید تا قهوه‌ای واقعاً در مرکز صحنه قرار گیرد.

دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب

 

2-جفت با خاک رس

قهوه‌ای می‌تواند فضا را غنی و متراکم کند.  همچنین می‌تواند بسیار خاکی و زمینی به نظر برسد. رنگ قهوه‌ای زمانی که با رنگ خاکی ترکیب شود، بسیار زیبا می‌شود.

این اتاق برای انتخاب کاغذ دیواری که روی هر دو سایه طراحی می‌شوند مناسب است و واقعاً کل فضا را به هم نزدیک کند.

دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب

 

3-در دکوراسیون رنگ قهوه‌ای سایه روشن را در نظر بگیرید

اگر قصد دارید کاغذ دیواری را به اتاق خواب خود اضافه کنید، این گزینه قهوه‌ای رنگ آمیزی یک راه عالی برای رنگ آمیزی بدون رها کردن احساس خنثی است. برای تضاد دوست داشتنی آن را با رنگ سفید تند جفت کنید. آن را در خانواده قهوه‌ای با ملافه‌های بژ یا برنزه نگه دارید.

دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب

 

4-به سراغ تک رنگ بروید

تزیین اتاق خواب با تم تک رنگ راه خوبی برای آرام و ساده نگه داشتن فضا است. می‌توانید سایه‌های مختلف قهوه‌ای را بکشید تا بُعد و عمق اتاقتان را افزایش دهید. اما سعی کنید سایه‌هایی با رنگ‌های به همان اندازه گرم پیدا کنید.

به سراغ تک رنگ بروید

 

5-مبلمان قهوه‌ای را انتخاب کنید

اگر رنگ قهوه‌ای برای شما بیش از حد تعهد است. هنوز هم می‌توانید گرمای قهوه‌ای را جذب کنید. مبلمان را با مواد قهوه‌ای غنی انتخاب کنید که به نظر می‌رسد سنگین باشد. اما بقیه اتاق را سبک و مطبوع با رنگ‌های خنثی و سرد نگه دارید.

برای رنگ دیوار، رنگ بژ مایل به سفید یا روشن را انتخاب کنید که به اتاق عمق می‌دهد. اما وقتی با تخت قهوه‌ای و میزهای خواب ترکیب می‌شود، احساس تیرگی نمی‌کند.

 

6-ملیله دیواری آویزان کنید

حتی یک رنگ قهوه‌ای برای عمق بخشیدن به اتاق خواب شما کافی است. این ملیله دیواری آویز به اندازه کافی قهوه‌ای دارد که بدون کار زیاد به اتاق خواب حسی غنی و چشمگیر بدهد.

 

7-طرح جنگل را به اتاق بیاورید

جایی که همیشه سایه‌های مختلف قهوه‌ای پیدا می‌کنید کجاست؟ در طبیعت. ما نمی‌توانیم از این کاغذ دیواری الهام گرفته از مناطق گرمسیری که دارای رنگ‌های طلایی، سبز و قهوه‌ای است، سیر نشویم. این یک راه دوست داشتنی برای افزودن رنگ به اتاق خواب است. اما هنوز هم به طرز باورنکردنی زمین و آرامش احساس می‌شود.

 

8-از آن در مهد کودک استفاده کنید

اگر به فکر یک مهد کودک  هستید، قهوه‌ای رنگی عالی و غیرمنتظره برای امتحان است. این به خوبی با مهد کودک‌هایی با تم حیوانات کار می‌کند و به اندازه‌ای رنگ اضافه می‌کند که مانند یک آغوش گرم و غنی احساس شود.

از آن در مهد کودک استفاده کنید

 

9-آن را روشن نگه دارید

رنگ قهوه‌ای رنگ‌های زیادی دارد و قهوه‌ای مایل به زرد یکی از پرکاربردترین رنگ‌هاست. این رنگ قهوه‌ای کم رنگ جایگزین مناسبی برای رنگ بژ است زمانی که می‌خواهید کمی غنا به فضای خود اضافه کنید. همچنین به طرز شگفت انگیزی با مبلمانی به سبک چوب دستی و عصایی ست می‌شود.

 

10-از مواد طبیعی استفاده کنید

قهوه‌ای در الیاف طبیعی مانند کتان یا بامبو تاثیر بسیار خوبی دارد. ملافه‌تان را لایه‌بندی کنید تا بافت زیادی به آن اضافه شود و سایه‌های قهوه‌ای را به‌طور متناوب تغییر دهید تا به اتاق خوابتان عمق بدهید.

می‌توانید کل اتاق خواب را نرم و خنثی نگه دارید، یا می‌توانید رنگ سبز یا نارنجی کم‌رنگ را روی دیوارها بکشید یا بالش‌هایی را برای لمس رنگ در آن بیندازید.

 

11-در دکوراسیون رنگ قهوه‌ای از بافت استفاده کنید

مواد طبیعی اغلب به رنگ اصلی خود یافت می‌شوند. می‌توانید با تمرکز بر مبلمان دست ساز، طبیعی یا لوازمی که فاقد رنگ هستند، با سایه‌های مختلف قهوه‌ای و خرمایی بازی کنید. در آغوش گرفتن طبیعت در اتاق خواب شما فضای آرامش بخشی ایجاد می‌کند که هرگز نمی‌خواهید آن را ترک کنید.

 

12-دیوار پنجم را فراموش نکنید (سقف)

اگر تابلوهای چوبی را به عنوان راهی برای بازی با رنگ قهوه‌ای در اتاق خواب خود در نظر نگرفته‌اید. این اتاق خواب شما را دوباره به فکر فرو می‌برد. در نظر داشته باشید که سقف خود را با لایه‌ای از پانل‌های چوبی تغییر دهید تا فضای خود را متحول کنید و حالتی فوری ایجاد کنید.

دیوار پنجم را فراموش نکنید

 

13-قهوه‌ای تافی را امتحان کنید

یک شکلات تلخ و غنی در فضاهای پر نور به خوبی کار می‌کند. اما اتاقی که آفتاب زیادی ندارد باید کمی روشن‌تر باشد. رنگ تافی رنگی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی گرم است. اما همچنان مطبوع و خنثی است. این یک جایگزین عالی برای رنگ‌های بژ یا خاکستری است که ممکن است به تزئین با آن عادت داشته باشید.

 

14-آن را روشن نگه دارید

مبلمان حصیری و عصایی در حال حاضر بسیار محبوب هستند و این یک راه عالی برای تزئین با رنگ قهوه‌ای در اتاق خواب است. قطعات برنزه روشن مانند مبلمان قهوه‌ای پررنگ فضا را سنگین نمی‌کنند و دیوارهای قهوه‌ای روشن و ملایم کل ظاهر را به هم می‌رسانند.

 

15-آن را هلویی کنید

روش دیگری که ما دوست داریم دکوراسیون اتاق خواب را  با رنگ قهوه‌ای دوست داشته باشیم، تمرکز روی آن سایه‌های قهوه‌ای کم رنگ و ترکیب آنها با رنگ‌های هلویی و نارنجی است. از آنجایی که برنزه و هلویی رنگ‌های زیرین مشابهی دارند، به طرز شگفت‌انگیزی با هم جفت می‌شوند.

دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب

 

16-کاغذ دیواری در دکوراسیون رنگ قهوه‌ای

کاغذ دیواری نه تنها به فضای شما بافت می‌بخشد، بلکه می‌تواند بدون آویزان کردن هیچ هنری، جذابیت بصری زیادی را نیز به آن اضافه کند. این فضای خنثی و دنج دارای کاغذ دیواری خال‌خالی با لکه‌های قهوه‌ای و خرمایی است که خاکی و دلپذیر است.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله دکوراسیون رنگ قهوه‌ای اتاق خواب برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.mydomaine.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *