در این مقاله 9 ایده برای تزیین پرده را توضیح خواهیم داد. با اوج گرفتن بهار، شاهد افزایش جدیدترین روندهای دکوراسیون خانه در سال جاری هستیم.

هر سال ایده‌های نوآورانه و جدید و همچنین سبک‌های آزموده‌شده و واقعی متناسب با هر خانه را به ارمغان می‌آورد. صاحبان خانه باید به روندهای خیره کننده دکوراسیون امسال توجه ویژه‌ای داشته باشند. به خصوص اگر برای درمان پنجره‌های قدیمی دیر شده باشد. سرمایه گذاری روی پرده‌های سفارشی مقرون به صرفه‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و می‌تواند فوراً فضای داخلی خانه شما را متحول کند.

بیایید نگاهی به 9 روند دکوراسیون خانه در سال 2022 بیندازیم که بر روی پرده‌های سفارشی پنجره و سایر روش‌های درمان پنجره تمرکز دارند.

 

9 ایده تزیین پرده

1-پرده‌های بافت‌دار کمی جذابیت قدیمی به هر خانه‌ای اضافه می‌کنند

پرده‌های ترد مطمئناً زیبا و صیقلی به نظر می‌رسند. اما پرده‌های بافت دار جذابیت خاصی دارند که شکست دادن آن سخت است. بافت سبک و مطبوع مانند پرده‌های بالا به اتاق نرمی می‌بخشد. شفافیت اجازه می‌دهد تا نور طبیعی زیادی را دریافت کنید و در عین حال حفظ حریم خصوصی خود را حفظ کنید. پرده‌های بافت‌دار در سایه‌های مات و هر رنگی خیره کننده به نظر می‌رسند.

 

2-رویکردی منحصر به فرد تزیین پرده به پرده‌های چوبی کلاسیک در یک آشپزخانه معاصر

این آشپزخانه معاصر با پرده‌های سفارشی خود در رنگ چوب طبیعی بسیار عالی به نظر می‌رسد. پرده‌های پنجره چوبی سبک کلاسیکی دارند و سه بخش مجزا که یک پنجره بزرگ را می‌پوشانند. آن‌ها کنترل نهایی بر نور و حفظ حریم خصوصی را می‌دهند. در نظر بگیرید که پرده‌های پنجره‌های چوبی چقدر می‌توانند همه کاره باشند. چگونه می‌توانید در نصب خلاقیت داشته باشید و پیچ و تاب طراحی خاص خود را اضافه کنید.

تزیین پرده با 9 ایده کاربردی برای خانه

3-پرده‌های خاکستری تیره و سایه‌های شفاف با این اتاق نشیمن مدرن مطابقت دارند

رنگ‌های تیره در طراحی داخلی مدرن رایج هستند. این اتاق نشیمن نمونه‌ای کامل از غنی بودن یک پالت با رنگ تیره است. پوشش پنجره در اینجا ترکیبی از سایه‌های افقی سفید کم شفاف با پرده‌های خاکستری تیره است. سایه‌های با شفافیت کم، بدون به خطر انداختن حریم خصوصی، نور را وارد می‌کنند. در حالی که پرده‌های خاکستری را می‌توان در صورت تمایل به جلوه خاموشی، بسته کرد.

تزیین پرده با 9 ایده کاربردی برای خانه

4-رنگ‌های مد روز رنگ جواهر پالت مناسبی برای درمان پنجره هستند

رنگ‌های پر رنگ همیشه وجود دارند. اما وقتی نوبت به ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2022 می‌رسد، رنگ‌های جواهری هستند که امسال واقعاً شیک هستند. سایه‌های جواهری از نظر رنگ غنی‌تر به نظر می‌رسند و با هر سبک طراحی داخلی موجود به خوبی کار می‌کنند. در اینجا یک اتاق نشیمن دوست داشتنی با پرده‌های فیروزه‌ای نشان داده شده است. فیروزه‌ای رنگ جواهری محبوب است و رنگ و هیجان را به اتاق‌هایی با پالت خنثی می‌آورد.

تزیین پرده با 9 ایده کاربردی برای خانه

5-پرده‌ها و سایه‌ها نور محیطی اتاق را ملایم می‌کنند

لایه بندی پرده‌های شفاف چیز جدیدی نیست. اما استفاده از پرده‌های سفارشی خالص که به طور خاص برای استفاده مستقل طراحی شده‌اند، در مورد روندهای دکوراسیون خانه 2022 محبوب است. این اتاق نشیمن باز و فضای ناهارخوری به لطف سایه‌های شفاف پنجره به زیبایی روشن به نظر می‌رسد. این پنجره‌ها برای حفظ حریم خصوصی، کمی شفافیت دارند. اما همچنان مقدار باورنکردنی نور طبیعی را وارد می‌کنند. نمای پراکنده فضایی دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند و در خانه‌هایی با پلان‌های باز بسیار زیبا است.

پرده‌ها و سایه‌ها نور محیطی اتاق را ملایم می‌کنند

6-پرده‌های کف تا سقف به اتاق نشیمن درام و لوکس می‌بخشد

پرده‌های کف تا سقف یک روند دیرینه در صنعت طراحی داخلی هستند. این اتاق نشیمن تا حدودی شیک و جذاب است. افزودن پرده‌های سفید از کف تا سقف به فضا می‌افزاید، در حالی که پرده‌های ترکیبی سبک بلندتر، حس راحتی را به فضا اضافه می‌کنند.

پرده‌های کف تا سقف به اتاق نشیمن درام و لوکس می‌بخشد

7-برای ایجاد لایه‌های بافت، روش‌های مختلف پنجره را ترکیب کنید

ترکیب پنجره‌های مختلف لایه‌هایی از بافت ایجاد می‌کند که به طراحی داخلی هر اتاق بعد می‌افزاید. این قسمت نشیمن کاملاً مدرن به نظر می‌رسد، با لمسی از آرت دکو، و پرده‌های لایه‌ای و سایه‌های پنجره حسی از دنج را به ارمغان می‌آورد. بسیاری از مردم سایه‌های سفارشی پنجره را به عنوان یک پوشش پنجره مستقل انتخاب می‌کنند. اما به اضافه کردن پانل‌های پارچه‌ای فکر می‌کنند. نه تنها عمق و جذابیت را اضافه می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که پرده‌ها را ببندید تا نور را کاملاً مسدود کنید یا عایق را بهبود ببخشید.

برای ایجاد لایه‌های بافت، روش‌های مختلف پنجره را ترکیب کنید

8-با پرده‌های طرح دار، فضای داخلی صنعتی را شاداب نگه دارید

طراحی داخلی صنعتی یک سبک محبوب است، اما یک اشتباه رایج ایجاد اتاقی بسیار تاریک یا ناخوشایند است. راه حل عالی برای شاداب نگه داشتن خانه به سبک صنعتی شما، انتخاب پرده‌ها یا پرده‌های طرح دار است. اتاق نشیمن نمایان شده در بالا، با مبلمان مدرن و دیوارهای آجری، به راحتی می‌توانست خیلی خشن به نظر برسد اگر پرده‌ها سایه تیره و مات داشتند.

رنگ خاکستری روشن طرحدار انتخابی عالی برای رنگ است. زیرا بدون اینکه از حال و هوای صنعتی کم کند، روشنایی را اضافه می‌کند.

با پرده‌های طرح دار، فضای داخلی صنعتی را شاداب نگه دارید

اگر به دنبال پانل‌های سبک و مطبوع هستید، پانل‌های پرده ما یک انتخاب عالی هستند، به خصوص اگر به دنبال چیزی کمی شفاف هستید. اگر می‌خواهید جلوی نور بیشتری را بگیرید، پرده‌های طرح‌دار انتخاب بهتری هستند. به خصوص در اتاق‌هایی که تلویزیون دارد. برای جلوگیری از تابش نور خورشید بر روی تلویزیون می‌توانید به سادگی پرده‌ها را ببندید.

 

9-سایه‌های سبک رومی در حمام‌ها کنترل کامل حریم خصوصی را می‌دهد

یافتن پرده‌های سفارشی مناسب برای حمام‌ها بسیار مهم است. زیرا حفظ حریم خصوصی از مهمترین دغدغه هاست. سایه‌های سبک رومی، مانند سایه‌های رومی واقعی یا سایه‌های چین‌دار، برای حمام مناسب هستند. زیرا می‌توانند پنجره‌ها را کاملاً مسدود کنند. این سایه‌ها یک سایه شکلاتی زیبا هستند و از پارچه سنگین ساخته شده‌اند تا نور خورشید و چشمان کنجکاو را کاملاً مسدود کنند.

سایه‌های رومی پرده‌های بودجه‌ای هستند که برای حمام یا هر فضای دیگری که حفظ حریم خصوصی کامل لازم دارند، عالی هستند. سایه‌های پلیسه‌دار و سایه‌های غلتکی دو گزینه دیگر هستند که عملکرد حریم خصوصی یکسانی را ارائه می‌دهند، اما ظاهر کمی متفاوت دارند.

سایه‌های سبک رومی در حمام‌ها کنترل کامل حریم خصوصی را می‌دهد

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله 9 ایده تزیین پرده برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.budgetblinds.com

به این مقاله رای دهید

1 نظر در “تزیین پرده با 9 ایده کاربردی برای خانه

  1. زهرا گفت:

    بسیار ایده های جالبی بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *