هنگام تنظیم یک فضای تمرین در خانه یا گاراژ خود، اهمیت انتخاب بهترین کفپوش برای سالن بدنسازی خانه اغلب نادیده گرفته می‌شود. تمرکز بر روی وزنه‌هایی که نیاز دارید یا اینکه ماشین آلات می‌خواهید یا نه، شاید آسان باشد. اما در واقع انتخاب کفپوش مناسب به همان اندازه مهم است.

به همین دلیل، ما این لیست از انواع کفپوش‌های مناسب را برای سالن‌های بدنسازی گردآوری کرده‌ایم تا نیازی به صرف ساعت‌ها زمان برای انجام تحقیقات خود نداشته باشید.

از فوم گرفته تا لاستیک، چوب پنبه و چوب. تهیه کف‌پوش برای سالن بدنسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله، ما قصد داریم تمام مزایای هر ماده را بگوییم تا ایده‌های کافی برای کفپوش سالن بدنسازی به شما ارائه دهیم.

بهترین کفپوش سالن بدنسازی

برای کفپوش سالن بدنسازی چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

انتخاب کفپوش مناسب برای سالن بدنسازی یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید قبل از ساختن باشگاه بدنسازی رویایی خود در نظر بگیرید.

مواد مختلفی وجود دارد که کفپوش سالن بدنسازی شما می‌تواند از آنها ساخته شود. از جمله: لاستیک، فوم، چوب پنبه، وینیل و فرش.

اکثر سالن‌های ورزشی به دلیل تمیز کردن آسان، فنری و دوام بسیار به کف‌پوش لاستیکی مجهز هستند. اما، فقط به این دلیل که اکثر سالن‌های ورزشی با این کفپوش نصب شده‌اند، به این معنی نیست که بهترین گزینه برای شما است.

هنگام مقایسه گزینه‌های کفپوش سالن بدنسازی، باید به این فکر کنید که برای چه چیزی از سالن بدنسازی خود استفاده خواهید کرد. اگر می‌خواهید از این فضا برای تمرین یوگا یا پیلاتس استفاده کنید، کف فوم بهترین گزینه برای شماست. در حالی که برای وزنه برداری، کفپوش لاستیکی مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً می‌پرسید: بهترین گزینه‌های کفپوش سالن بدنسازی برای من چیست؟

در اینجا بهترین ایده‌های کفپوش سالن بدنسازی برای کمک به شما در یافتن بهترین گزینه برای فضای خود آورده شده است.

داشتن یک باشگاه ورزشی در خانه یک راه عالی برای حفظ تناسب اندام و سلامتی است. بخش مهمی از ایجاد یک باشگاه خانگی عالی، ترکیب کفپوش سالن بدنسازی خانگی است که نیازهای تمرینی و ورزشی شما را پشتیبانی می‌کند.

 

انواع کفپوش مناسب:

  • کفپوش لاستیکی
  •  فوم
  • کفپوش وینیل
  • فرش
  • کفپوش چوب پنبه

 

بهترین کفپوش برای باشگاه بدن‌سازی خانگی چیست؟

خوب، این بستگی به سطحی دارد که کفپوش روی آن سطح قرار می‌گیرد و این که از چه نوع تجهیزات ورزشی و برنامه‌هایی استفاده می‌کنید. به گفته Men’s Health، بسیار مهم است که تمام سطوح کف‌پوش باشگاه بادوام، کشش مناسب و ضربه‌گیر و ضربه‌پذیر باشند. در غیر این صورت، خطر لیز خوردن، آسیب رساندن به خود یا درد مزمن مفاصل ورزشکار را تهدید می‌کند. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا بفهمید بهترین کفپوش سالن بدنسازی برای باشگاه شما چیست.

 

کفپوش لاستیکی

لاستیک بهترین گزینه برای کفپوش سالن بدنسازی خانگی است. زیرا برای پوشاندن هر سطحی، از جمله کف‌های بتنی سخت، عالی و مناسب است. می‌تواند حتی سنگین‌ترین تجهیزات ورزشی را نیز پشتیبانی کند. لاستیک برای کفپوش سالن بدنسازی محبوب است. زیرا حداکثر دوام و ضربه‌پذیری را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید کفپوش لاستیکی را به صورت رول، حصیر یا کاشی‌های به هم پیوسته در ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلف خریداری کنید.

 

کفپوش فوم

کفپوش‌های فوم باشگاه بدنسازی مانند این است که تشک‌های ورزشی را در سرتاسر زمین قرار دهید. کاشی‌های کف فوم برای نصب آسان به هم متصل می‌شوند و قابل حمل هستند. آنها برای تمرینات روی زمین مانند یوگا و پیلاتس راحتی را ارائه می‌دهند. فوم بسیار ارزان‌تر از لاستیک است. اما دوام آن نیز بسیار کمتر است. معمولاً برای تجهیزات سنگین، تمرینات فوق شدید یا قرار دادن روی سطوح سخت مانند بتن، مناسب نیست.

بهترین کفپوش سالن بدنسازی

کفپوش وینیل

کفپوش وینیل یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای کفپوش سالن بدنسازی است. این کفپوش ضد آب است، به راحتی تمیز می‌شود و به باشگاه شما کمک می‌کند تا به خوبی با فضای زندگی شما ترکیب شود. کفپوش وینیل را می‌شود به عنوان بهترین گزینه برای گاراژ یا سالن بدنسازی معرفی کرد.

یکی از دلایل انتخاب وینیل برای کفپوش گاراژ و سالن بدنسازی، مقاوم بودن آن در برابر کپک و رطوبت است. همچنین بسیار بادوام است و می‌تواند وزن تجهیزات سنگین باشگاه شما را تحمل کند. با این حال، وینیل در جذب ضربه گزینه مناسبی نیست.

 

فرش

فرش برای کفپوش سالن بدنسازی نیز محبوب است. می‌توانید فرش دیوار به دیوار نصب کنید یا از کاشی‌های فرش برای نصب آسان استفاده کنید.

فرش می‌تواند به طور یکپارچه با دکوراسیون منزل شما ترکیب شود و احتمالاً وزن دستگاه ورزشی شما را تحمل می‌کند. با این حال، بیشتر فرش‌ها تمایل به عرق و رطوبت دارند و جذب ضربه‌ای پایینی دارند. اگرچه پدهای فرش می‌توانند کمک کنند. کاشی‌های فرش ضد خستگی و ضربه‌پذیری بالاتری نیز دارند.

 

کفپوش چوب پنبه

کفپوش چوب پنبه‌ای جذب ضربه و پشتیبانی بالایی را از طریق تمرینات شدید ارائه می‌دهد. همچنین یک گزینه سازگار با محیط زیست است که در برابر آتش، کپک و کنه مقاوم است. به علاوه این واقعیت که چوب پنبه در معرض نور مستقیم خورشید محو می‌شود، کف چوب پنبه‌ای شناور ، انتخاب خوبی برای باشگاه‌های ورزشی یا گاراژ، است.

اگر به کفپوش خود برای پشتیبانی از ماشین‌های سنگین یا وزنه‌های آزاد نیاز دارید، سعی کنید کاشی‌های چوب پنبه‌ای را که چسبیده‌اند را دو لایه روی هم قرار دهید، یا سبک کفپوش دیگری را انتخاب کنید.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله بهترین کفپوش سالن بدنسازی برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت:www.familyhandyman.com

به این مقاله رای دهید

1 نظر در “بهترین کفپوش سالن بدنسازی

  1. ایمان گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *