آینه‌ها بیشتر در سبک‌ها، شکل‌ها و سایزهای مختلفی هستند که در طراحی داخلی استفاده می‌شوند. آینه در دکوراسیون خانه حس علاقه بصری و دیداری را به بیننده القا می‌کند. برای اینکه فضای شادی ایجاد کنیم نیاز به تخیل داریم.

 

ایجاد حس سر زندگی در محیط با وجود آینه در دکوراسیون 

ظاهر یک اتاق کوچک را می‌توان با طراحی داخلی و استفاده مناسب از آینه به فضایی بزرگ و دلنشین تبدیل کرد. آینه‌ها این اجازه را می‌دهند که نور به فضای اتاق وارد شود که باعث انرژی بخشدن به محیط می‌شود و حس دل بازی فضا را به وجود می‌آورد که این به خاطر انعکاس نور آینه می‌باشد.

شما می‌توانید با قرار دادن یک آینه دکوراتیو قدی بزرگ در انتهای هال کوچک و کوتاه حس بلند دیده شدن فضا را به بیننده القا کنید.

با قرار دادن یک آینه دکوراتیو بزرگ روی دیوار پشت میز نهارخوری می‌توانید حس شادی را به فضای نهارخوری بدهید.

آینه در دکوراسیون خانه

 

فضای مرکزی را ایجاد کنید

با استفاده از آینه در دکوراسیون خانه شما می‌توانید توجه بیننده را به سمت فضای مرکزی ببرید. برای مثال استفاده از یک آینه دکوراتیو آنتیک مرتب که محدب است، باعث ایجاد شدت توجه به آن فضا می‌شود. با استفاده از یک آینه که قاب آن خیره کننده است و طراحی اطراف آن رنگارنگ است، سبب توجه و مرکزیت آن فضا می‌شود. شما با این کار جلوه هنری اون نقطه اصلی که مورد توجه است را بیشتر می‌کنید. مثلا بالای طاقچه یا شومینه یک آینه قرار بدهید و شمع و گل مقابل آینه بگذارید. خواهید دید که چقدر تاثیر هنری ویژه‌ای دارد.

 

فضای بیرون را به داخل بیاورید

شما می‌توانید با استفاده از آینه در دکوراسیون خانه یا مجموعه‌ای از آینه‌های روی دیوار که روبروی پنجره باشد زرق و برق و حس زیبایی فضای بیرون را به منزلتان القا کنید. آینه‌ها می‌توانند عکس هر چیزی که شما از آن لذت می‌برید را به فضا القا کنند. مثلا دریا، کلبه چوبی، کوه‌های حیرت انگیز و هر چیزی که فکرش را بکنید. وقتی آینه روی دیوار باشد نور را به فضا انعکاس می‌دهد و باعث ایجاد حس شادی می‌شود. استفاده از یک دیوار آینه‌ای بزرگ، در تقویت طراحی نور مناسب است.

آینه در دکوراسیون خانه

 

شاد کردن فضا با استفاده از آینه در دکوراسیون 

آینه‌ها این قابلیت را دارند که مثلا یک اتاق معمولی را به فضای شاد و سرزنده تبدیل کنند. برای مثال ایجاد یک فضای برد مانند در بالای تخت خواب که تکه‌هایی از آینه درست شده، باعث ایجاد درخشیدن و برق زدن فضا می‌شود.

شرکت راشین با دارا بودن یک تیم متخصص طرح‌های متنوعی از آینه در دکوراسیون خانه را طراحی و اجرا می‌کند.

برگرفته از سایت:www.homeguides.sfgate.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *