اگر صاحب یک دفتر کار هستید و می خواهید همه افراد در محیط کار را شاد و با نشاط تر کنید، استفاده از یک دیوار سبز می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

وجود گیاهان در دفتر یک راه اثبات شده برای جذب بسیاری از اثرات مثبت است. آنها علاوه بر زیباسازی فضای کاری ، با خنک کردن طبیعی هوا، استرس را کاهش می دهند، بهره وری انرژی را افزایش می دهند و هزینه های تهویه مطبوع را کاهش می دهند. گیاهان اداری همچنین هوا را از سموم پاک می کنند که غیبت کارکنان را کاهش می دهد و سر و صدا را به حداقل می رساند.

در واقع، شواهد نشان می دهد که گیاهان بهره وری را افزایش می دهند! راه های زیادی برای آوردن گیاهان به محیط کار وجود دارد، اما یکی از پدیده های طراحی اخیر، دیوار سبز زنده است .

دیوارهای سبز زنده زمانی که در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شوند فوق العاده هستند. آنها هر اتاق یا منطقه ای را که در آن رشد می کنند بهبود می بخشند. آنها آثار هنری زنده هستند.

مطالب مرتبط 

گرین وال در فضای اداری

راه پله ها

نصب یک دیوار سبز زنده در راه پله یک راه فوق العاده برای گرم کردن فضایی است که معمولاً از نظر تزئینی یک فضای فراموش شده در یک دفتر است. اضافه کردن یک پرتره گیاهی بزرگ به دیوار روی راه پله به بالا و پایین رفتن شما از پله ها انرژی می دهد.

با نصب یک باغ دیواری ، کارمندان شما احساس می کنند که در باغی لذت بخش قدم می زنند، در نتیجه سطح استرس آنها کاهش می یابد و احساس رفاه آنها افزایش می یابد.

اگر فضای باز بزرگی مانند این دفتر دارید، افزودن فضای سبز به دیوارها می تواند به خفه کردن صداها و قدم هایی که در چنین دفتری رایج است کمک کند. گیاهان همچنین با حذف سموم و ایجاد اکسیژن، هوا را تازه نگه می دارند.

ورودی ها و مناطق مهمان

ورودی‌ها و قسمت‌های پذیرایی مهمان در فضاهای اداری بزرگ، مکان‌های مناسبی برای دیوارهای نشیمن هستند. یک دیوار سبز با دقت طراحی شده به بازدیدکنندگان شما در هنگام انتظار آرامش می دهد.

زمانی که مهمانان برای اولین بار وارد ساختمان شما می شوند، این دیوار سبز پر جنب و جوش، بیانیه ای تاثیرگذار است. گنجاندن ارائه ای مانند این در طراحی اولیه ورودی دفتر شما، حال و هوای مدرنی ایجاد می کند که پیام خاصی را به مشتریان بالقوه می فرستد.

این منطقه انتظار با دیوارهای پوشیده از گیاه و بستر مرتفع پر از سبزه حس آرامش را ایجاد می کند. مشتریان بالقوه پس از انتظار احساس شادابی خواهند کرد.

اگر روی یک دیوار کامل نمیخواهید از باغ سبز استفاده کنید همیشه می‌توانید فضای کوچک‌تری را امتحان کنید. استفاده از گیاهانی که شکوفه می دهند یک راه عالی برای افزودن رنگ و حال و هوای مثبت به یک منطقه است. این یک افزودنی غیرمنتظره به اتاق استراحت است. ثابت شده است که گیاهان گلدار خلق و خو و بهره وری کارکنان را افزایش می دهند.

گرین وال در فضای اداری

دفاتر و اتاق کنفرانس

هنر چاپی کهنه و خسته کننده را که معمولاً برای تزئین اتاق های کنفرانس استفاده می شود با دیوارهای زیبا از گیاهان جایگزین کنید. حال و هوای جلسات شما را از امور خسته کننده تغییر می دهد. همچنین به درگیر نگه داشتن افراد در طول مکالمات مهم گروهی شما کمک می کند.

افزودن یک دیوار به یک فضای کاری مشترک باعث روشن شدن اتاق، افزایش بهره وری و خلق و خوی کارمندان می شود. پس از همه، به یاد داشته باشید که تحقیقات نشان داده است افرادی که در دفتر کار با گیاهان کار می کنند حافظه بهتری را حفظ می کنند و به طور موثرتری کار می کنند.از یک دیوار سبز برای پوشاندن یک ستون ناخوشایند استفاده کنید و در عین حال رنگ و جنب و جوش را به فضای کار اضافه کنید. حتی می توانید با استفاده از انواع مختلف گیاهان یا خزه، الگوهایی ایجاد کنید تا آن را جذاب تر کنید. یا برای تنوع، هر طرف را با یک گیاه متفاوت بکارید.

گرین وال فضای ارادی

برگرفته از سایت :

gardentabs.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *