در این مقاله کاغذ دیواری سه بعدی را بررسی می‌کنیم. در زمینه تولید مواد تکمیلی، فناوری‌های جدیدی به طور مداوم ظاهر می‌شود که تمام دیدگاه‌های معمول در مورد بازسازی را تغییر می‌دهد. تا همین اواخر همه فکر می‌کردند که جلوه‌های سه بعدی فقط در دنیای سینما وجود دارد. با این حال، کاغذ دیواری‌های حجیم در حال حاضر به طور گسترده در خانه‌های ما استفاده می‌شود و محبوب هستند.

هنگام انتخاب طرح دیوارها، باید کاغذ دیواری‌های سه بعدی را به طور دقیق مطالعه کنید، مزایا و معایب این نوع هنر دیواری را با هم مقایسه کنید.

 

مشخصات کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی پوششی است که روی سطح آن نوع خاصی از تصویر دیجیتال با اثر نوری قرار دارد. به دلیل این کیفیت، احساس حجم در سه بعدی ایجاد می‌شود. با انتخاب این نوع کاغذ دیواری در آپارتمان خود می‌توانید مطمئن باشید که عکس‌ها با گذشت زمان یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید محو نمی‌شوند.

چنین پوششی با وجود یک رنگ خاص که تصویر با آن اعمال می‌شود از بوم سنتی متفاوت است. رنگدانه رنگی حاوی میکروگرانول‌هایی است که مسئول بازتاب و شکست اشعه‌های خورشید هستند. سطح دیوارها دیگر صاف به نظر نمی‌رسد و تصویری سه بعدی را نشان می‌دهد.

می‌توانید کاغذ دیواری‌های سه بعدی را روی دیوارهای آپارتمان یا منزل شخصی خود نصب کنید. آن‌ها پوششی همه کاره و مناسب برای هر نوع اتاق است.

کاغذ دیواری سه بعدی برای تزیین دیوار

 

گسترش بصری 

با این حال، شما نباید سعی کنید یک اتاق کوچک را با استفاده از یک طرح کاغذ دیواری سه بعدی بزرگتر کنید. چون این کار ممکن است باعث هدر دادن پول شما شود. زیرا نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. برای گسترش بصری فضا باید فاصله مشخصی بین دیوار و ناظران رعایت شود.

برای بزرگ‌تر کردن تصویر تا حد امکان، باید توصیه‌های سازنده در مورد محل منابع نور و انتخاب سطح برای نصب را به دقت مطالعه کنید. باید محل قرارگیری دیوارها را نسبت به پنجره در نظر گرفت. جهت صحیح نور در چنین صفحاتی به بهبود جلوه بصری کاغذ دیواری کمک می‌کند.

همچنین توصیه می‌شود کاغذ دیواری را روی دیوارهایی که به دقت تراز شده‌اند بچسبانید تا حداکثر حجم تصویر را به دست آورید. حتی کمی ناهمواری می‌تواند کل تصویر را خراب کند. جذابیت عکس نقش مهمی دارد. اگر می‌خواهید دیوارها را با کاغذ دیواری سه بعدی استاندارد تزئین کنید، باید نوع الگوی هندسی را انتخاب کنید. بوم با طرح باید با کل دکور اتاق هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی برای تزیین دیوار

 

آیا کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری معمولی یکسان هستند؟

این عقیده وجود دارد که کاغذ دیواری‌های سه بعدی و کاغذ دیواری‌های معمولی مانند هم هستند که این مورد صحیح نیست. والپیپر تصویر یک عکس ساده است که روی بوم به تصویر کشیده شده است. نسخه سه بعدی یک جلوه سه بعدی ایجاد می‌کند و تصویر را به یک تصویر سه بعدی تبدیل می‌کند که بخشی جدایی ناپذیر از اتاق است.

وقتی وارد اتاقی با کاغذ دیواری‌های استریوسکوپی می‌شوید، احساس می‌کنید که اتاق بزرگ شده است.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله کاغذ دیواری سه بعدی برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.hackrea.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *