بین انواع برندهای موجود در بازار، پارکت لمینت رینبو از بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت لمینت‌ها به شمار می‌رود. این برند به طور کاملا تخصصی و با دانش و تکنولوژی‌های خاص اقدام به تولید و عرضه‌ی پارکت لمینت می‌کند. برای آشنایی با این برند خوش‌نام با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پارکت لمینت رینبو

مجموعه پارکت لمینت‌های رینبو (Rainbow)، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است. که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی پارکت لمینت‌های این برند 70 نوع مختلف از طرح و رنگ را دارد  و  میتواند هر سلیقه ای را پوشش دهد.

پارکت لمینت رینبو دارای 4 مدل مختلف است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه به طور کامل به هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

اکوپلاس (Ecoplus)

برند اکوپلاس زیر مجموعه‌ای از محصولات رینبو است، که با بهترین HDF موجود در بازار ایران تولید می‌شود. اکوپلاس در 20 رنگ و دو مدل شیار‌دار و بدون شیار تولید و به بازار عرضه می‌گردد. مدل اکوپلاس پارکت لمینت رینبو با درجه سایشی AC3 و ضخامت 8 میلی‌متر برای خانه‌های مسکونی مناسب است. ضمن این‌که در این مدل جهت بالا بردن کیفیت و مقاومت بیشتر  لمینت در برابر نفوذ رطوبت به بافت چوب، تمامی کلیک‌ها پارافین می‌خورند. همچنین در راستای کیفیت بالای این کفپوش میتوان گفت که چگالی آن برابر با 870+10 است.

حتما می‌دانید که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد پارکت لمینت نسبت به سایر کفپوش‌ها، امکان جابه‌جایی و نصب مجدد آن است. البته که این مورد بستگی زیادی به کیفیت لمینت دارد. از این‌رو خیالتان در رابطه با پارکت لمینت رینبو مدل اکوپلاس راحت باشد. شما می‌توانید چندین بار پارکت لمینت اکوپلاس را جمع‌آوری و مجدد در مکان جدید نصب نمایید. بدون این‌که آسیبی به آن وارد شود.

مهم‌ترین ویژگی این محصول نسبت به سایر محصولات، ضمانت‌نامه‌ی 8 ساله‌ی کتبی و شرکتی است. این ضمانت‌نامه پس از خرید محصول و ثبت کد اختصاصی آن و اعلام به شرکت، فعال می‌گردد.

کامرشیال (Commercial)

پارکت لمینت رینبو سری کامرشیال چهار سر کلیک است و تمامی کلیک‌ها به وسیله‌ی پارافین جامد (soild wax) محافظت می‌شوند. این مدل از پارکت لمینت رینبو در 14 رنگ انحصاری تولید می‌شود. نقطه‌ی قوت این پارکت لمینت، HDF خاص آن است که وارداتی  و از برند Dare آلمان است. لازم است بدانید که این برند یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین HDFهای موجود در دنیا را تولید می‌کند. HDFهای این برند مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند. در صورت نفوذ رطوبت به مغزی ‌HDF و تغییر شکل آن، تنها کافی است لمینت را باز کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. در این صورت مشکل تغییر حالت رفع می‌شود. جالب است بدانید که این ویژگی جزء ویژگی‌های انحصاری این برند است.

ویژگی‌های پارکت لمینت کامرشیال برند رینبو تنها به موارد بالا ختم نمی‌شود و شامل موارد زیر نیز است:

  1. ضریب سایش این برند AC4 است. که برای استفاده در منازل مسکونی بسیار پرتردد، اماکن تجاری و اداری با ترافیک متوسط مناسب است.
  2. برای محافظت از سیستم کلیک این محصول از پارافین جامد استفاده می‌شود. که در مقایسه با پارافین مایع، کیفیت بسیار بالاتری دارد.
  3. فشردگی  این محصول 900+10 است، که این ضریب یکی از بالاترین ضریب ها در تمامی محصولات موجود در بازار است.
  4. سیستم کلیک یا قفل برند کامرشیال از بالاترین استاندارهای روز دنیاست. که باعث می شود کامل درزها بسته شوند و نصب  لمینت یکنواخت شود. نصب یکپارچه تا حد زیادی از نفوذ رطوبت و آب به بافت چوب جلوگیری می‌کند.
  5. نوع رزین  در لایه‌ی زیرین این محصول از آن در برابر گرمایش از کف محافظت می‌کند.
  6. این محصول در دو سری هایگلاس (High gloss) و مات (Matte) در 14 رنگ به صورت شیاردار تولید و به بازار عرضه می‌گردد.
  7. طرح و روکش این محصول متعلق به کمپانی interprint آلمان است.
پارکت لمینت رینبو

کامپلکس (Complex)

از دیگر محصولات برند رینبو پارکت لمینت سری کامپلکس است. HDF این محصول نیز مانند سری کامرشیال ساخت برند Dare  آلمان است و از این نظر کاملا با کیفیت می‌باشد. این سری از پارکت لمینت رینبو دارای 9 رنگ انحصاری و خاص است. سایر ویژگی‌های سری کامپلکس نیز مانند سری کامرشیال می‌باشد.

در نهایت لازم است بدانید که پارکت لمینت کامپلکس برند رینبو دارای ضمانت‌نامه‌ی کتبی 10ساله و همچنین خدمات پس از فروش 8 ساله است.

وودوو (Woodoo)

پارکت لمینت وودوو یکی از محصولات خاص و متفاوت برند رینبو است. این پارکت لمینت دارای ضخامت 12 میلی‌متر است و داخل هر بسته‌ 12 قطعه موجود است. از ویژگی‌های این برند نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای گارانتی 10 ساله است.
  2. طرح و روکش این محصول نیز وارداتی و متعلق به کمپانی interprint آلمان است.
  3. HDF به کار رفته در این محصول نیز مانند سایر سری‌ها متعلق به برند Dare است و دارای فشردگی بالا (910+ 10) است.
  4. شیاردار است.
  5. دارای روکش براق است.
  6. از درجه‌ی سایشی AC4 برخوردار است و در مکان‌های پرتردد مانند اماکن تجاری بسیار کاربرد دارد.

با توجه به توضیحاتی که شرح آن رفت حتما دریافتید که یکی از بهترین نمونه‌های پارکت ایرانی، پارکت لمینت رینبو است. 

شما می‌توانید انواع مدل‌های این پارکت لمینت را در وب‌سایت ما مشاهده نمایید.

 همچنین در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری درباره‌ی پارکت لمینت رینبو هستید. می‌توانید از کارشناسان ما در ایده آرای راشین راهنمایی بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *