در این مقاله در مورد مکان‌های نصب فر توکار برای شما توضیح می‌دهیم. آشپزخانه یکی از مهمترین فضاها در هر خانه‌ای به حساب می‌آید و چیدمان و طراحی وسایل در آن نیز بسیار اهمیت دارد.

انتخاب لوازم آشپزخانه طبق سلیقه شخصی هر فرد متفاوت است. اما اینکه چگونه آن‌ها را چیدمان کنید و بتوانید از هر آشپزخانه‌ای حتی با فضای کوچک، بهترین و بیشترین بهره‌وری را داشته باشید، یک هنر است و ما در این مقاله قصد داریم در مورد دکور کردن یکی از لوازمی که در اکثر آشپزخانه‌ها موجود است، صحبت کنیم.

فر و ماکرویو جز لوازمی هستند که معمولا روی پیشخوان آشپزخانه قرار می‌گیرند و خب این مکان برای قرار گیری چندان مناسب نیست و باعث می‌شود فضا کوچک‌تر به نظر برسد.

ما 10 مکان برای نصب فرهای تو کار به شما معرفی می‌کنیم.

تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

10 مکان مناسب نصب فر توکار

1-بالای پیشخوان

فضای عمودی در آشپزخانه معمولا نادیده گرفته می‌شود. ولی یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب فرهای توکار، فضای بالای پیشخوان می‌باشد.

 

2-کابینت

می‌توانید از کابینت‌هایی با طول بلند استفاده کنید تا بتوانید فر توکار را در آنجا نصب کنید و دکور آشپزخانه‌تان را زیباتر کنید.

 

3-قسمت زیرین پیشخوان

یک فضای خیلی خوب و مناسب برای نصب‌فر، زیر پیشخوان می‌باشد و حتی می‌توانید تمام وسایل خود را در آنجا جا بدهید و استفاده بیشتری از فضای آشپزخانه خود ببرید.

نصب فر توکار

 

3-نصب فر توکار در نزدیک گاز

کسانی که از گاز و ماکرویو استفاده زیادی دارد توصیه می‌شود فر نیز در نزدیکی مکان پخت و پز نصب شود تا فضای یک دستی به آشپزخانه بدهد.

4- نزدیک گاز کسانی که از گاز و ماکرویو استفاده زیادی دارد توضیه میشود فر نیز در نزدیکی مکان پخت و پز نصب شود تا فضای یک دستی به آشپزخانه بدهد.

 

4-قسمت بالایی قفسه

قفسه‌های بلند در آشپزخانه بسیار کارآمد می‌باشد چرا که خیلی از لوازمی که زیاد استفاده ندارند را می‌توانید در قفسه‌ها جا دهید و ضمن اینکه بالای قفسه فضایی برای نصب فر توکار ایجاد کنید.

 

5-نگهدارنده داخلی برای نصب فر توکار

می‌توانید یک نگهدارنده داخلی، داخل دیوار ایجاد کنید تا هم لوازم اضافی را به دور از چشم در آن بگذارید هم از آن برای گذاشتن فر توکار استفاده کنید.

 

6-محدوده جزیره آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما دارای جزیره است می‌توانید از کنار جزیره برای نصب فر استفاده کنید. می‌توانید پنل‌هایی نصب کنید که فر را در آن قرار دهید.

 

7-فضای ذخیره سازی برای نصب فر توکار

فضاهای ذخیره سازی در اکثر خانه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید از فضای ذخیره سازی آشپزخانه خود استفاده کنید تا هم فر را در آن نصب کنید هم از آن به عنوان یک قفسه چند منظوره استفاده کنید.

نصب فر توکار

 

9-کمد دیواری

نصب کمد دیواری برای لوازم خانگی در آشپزخانه، می‌تواند به شما کمک کند. این کار هم فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می‌کند هم می‌توانید برخی لوازم‌ها به علاوه فر را در آن قرار دهید.

 

10-قفسه متحرک ( قفسه باز )

برای کسانی در جا به جایی اهل تنوع هستند و تمایل دارند تا هر از چند گاهی لوازم آشپزخانه را جا به جا کنند ما قفسه‌های متحرک یا باز را پیشنهاد می‌کنیم. با این کار هر بار تمایل به جا به جایی داشتید بتوانید راحت انجام دهید.

شرکت راشین امیدوار است مقاله ایده‌های نصب فر توکار برای شما مفید بوده باشد.

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *