امروزه پارکت لمینت یکی از رایج‌ترین کفپوش‌‌های موجود در بازار است که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. یکی از بارزترین ویژگی‌‌های پارکت لمینت، تنوع در طرح و رنگ ‌آن می‌باشد. به همین دلیل، در این مقاله می‌خواهیم محبوب‌ ترین رنگ‌‌ های پارکت لمینت را بررسی کنیم.

اهمیت رنگ پارکت لمینت

کاملا واضح است که رنگ پارکت لمینت از عوامل مؤثر در دکوراسیون منزل یا محل کار به شمار می‌رود. با این حال پارکت لمینت از تنوع رنگی بسیاری برخوردار است که در بین آن‌ها برخی از رنگ‌ها  محبوبیت بیش‌تری دارند. از جمله‌ای این رنگ‌ها می‌توان به رنگ‌های عسلی، طوسی، تیره، خاکستری و کرم اشاره کرد. هر کدام از این رنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و جلوه‌ی ویژه‌ای به محیط می‌بخشند. در ادامه به طور کامل محبوب‌ترین رنگ‌های پارکت لمینت و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

رنگ‌های محبوب پارکت لمینت

تنوع رنگی پارکت لمینت دامنه‌ی گسترده‌ای از سلیقه‌ها را در برمی‌گیرد. از این‌رو به شما این امکان را می‌دهد که خیلی راحت بتوانید پارکت لمینت را با دکوراسیون فضای موردنظر ست و هماهنگ کنید. در این بخش به طور کامل به محبوب‌ترین رنگ‌های پارکت لمینت می‌پردازیم.

رنگ های تیره پارکت لمینت

رنگ‌های تیره از محبوبیت خاصی در بین انواع رنگ‌های پارکت لمینت برخوردارند. رنگ‌های تیره‌ی پارکت لمینت برای مکان‌هایی با متراژ بالا بسیار مناسب هستند. طیف رنگی تیره‌ی پارکت لمینت در گرما بخشیدن به محیط نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند. اصولا رنگ‌های تیره در خود نوعی اقتدار، رمز و راز را پنهان دارند.

غالب رنگ‌های تیره پارکت لمینت شامل فندقی، ماهگونی، قهوه‌ای سوخته، قهوه‌ای تیره، طوسی تیره، چوبی تیره و جنگلی می‌باشد. این طیف رنگی بسیار مورد استقبال مردم است زیرا جلوه‌ی لوکس و مدرنی ایجاد ‌‌می‌کند و به‌ راحتی با رنگ‌‌های غالب در دکوراسیون ست می‌شود.

علاوه بر این کمتر نشان دادن آلودگی در سطح لمینت تیره نیز یکی از دلایل مهم محبوبیت آن است. همین عامل منجر می‌شود که این طیف رنگی از پارکت لمینت برای دفاتر اداری و تجاری بسیار مناسب باشد.

محبوب ترین رنگ های پارکت لمینت

رنگ خاکستری پارکت لمینت

رنگ خاکستری نیز جزء محبوب‌ترین رنگ‌های پارکت لمینت به شمار می‌رود. این رنگ جزء رنگ‌های خنثی و سرد محسوب می‌شود که جلوه‌ای خاص و متفاوت به فضای مدنظرتان می‌بخشد. از ویژگی‌‌های بارز این رنگ تطبیق‌پذیری بالای آن با سایر اجزای محیط است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در سبک‌های متنوع آن را اجرا کنید.  این رنگ نیز مانند پارکت لمینت تیره، لک و کثیفی را کم‌تر نشان می‌دهد.

محبوب ترین رنگ های پارکت لمینت

نکته

اما مهم است بدانیم هر رنگی را که برای محیط خود انتخاب میکنیم باید نکات مربوط به نگهداری اصولی و صحیح آن را بدانیم. درواقع رعایت این موارد باعث افزایش دوام و طول عمر پارکت لمینت میشود.

پارکت لمینت سفید

یکی دیگر از رنگ‌‌های محبوب پارکت لمینت، رنگ سفید است. این رنگ به دلیل روشن کردن فضا و ایجاد بزرگ‌نمایی در محیط، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. پارکت لمینت سفید برای محیط‌‌های کوچک بسیار مناسب است. زیرا هم فضا را روشن می‌کند و هم محیط را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد.

استفاده از این رنگ پارکت لمینت برای  محیط‌‌هایی که دکوراسیون رنگ روشن دارند، فضایی بسیار شیک و زیبا به ارمغان می‌آورد.

محبوب ترین رنگ های پارکت لمینت

پارکت لمینت رنگ طوسی

از رنگ طوسی می‌توان به عنوان یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار پارکت لمینت نام برد.  پارکت لمینت طوسی مشابه رنگ خاکستری، جز رنگ‌‌های سرد و خنثی محسوب می‌شود. جالب توجه است که سال‌به‌سال به طرفداران این رنگ اضافه می‌شود. به طوری که سال گذشته آمار خرید پارکت لمینت طوسی بسیار بالا بود.

این رنگ در پارکت لمینت با دکوراسیون‌‌هایی که ترکیب طوسی و سفید دارند، بسیار فوق العاده می‌شود.

پارکت لمینت با رنگ کرم

رنگ کرم از جمله رنگ‌های محبوب پارکت لمینت است. رنگ کرم در پارکت لمینت به دلیل شباهت به رنگ چوب، بسیار پرطرفدار است. مخصوصا کسانی که دکوراسیون خود را با رنگ‌‌های گرم و چوبی چیده‌اند، بهترین پیشنهاد برای ‌آن‌ها پارکت لمینت کرم است.

محبوب ترین رنگ های پارکت لمینت

پارکت لمینت عسلی

پارکت لمینت رنگ عسلی جزء رنگ‌های معتدل محسوب می‌شود که فضایی گرم و دوستانه ایجاد می‌کند. ضمن این‌که این رنگ به دلیل جلوه و نمود خاصی که دارد هیچگاه از مد نمی‌افتد و همواره از محبوبیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که پارکت لمینت رنگ عسلی، مناسب فضاهایی با طراحی کلاسیک است و در دکوراسیون‌‌های مدرن و مینیمال، بهتر است که استفاده نشود.

محبوب ترین رنگ های پارکت لمینت

نکات مهم در استفاده از پارکت لمینت در هر فضایی

در نهایت باید گفت که انتخاب رنگ پارکت لمینت در درجه‌ی اول به سلیقه‌ی فردی بستگی دارد. با این‌حال گستردگی رنگ پارکت لمینت به شما این اجازه را می‌دهد که از این تنوع رنگی برای دکوراسیون مدنظر خود بهره ببرید.

در پایان در صورتی که قصد خرید پارکت لمینت با تنوع بالا در طرح و رنگ را دارید، می‌توانید به‌روز‌ترین و بهترین مدل‌ها را در مجموعه دکوراسیون داخلی راشین بیابید.

برای مشاوره و استعلام موجودی و قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09125948981

021-66402886

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *