در این مقاله تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون داخلی را توضیح خواهیم داد. رنگ سفید همیشه پرطرفدار است و به عنوان رنگی زیبا که نماد پاکی و طراوت است شناخته می‌شود.

در دکوراسیون و طراحی داخلی نیز رنگ سفید بسیار مورد پسند طراحان امروزی است. در این مقاله به چند نکته برای گنجاندن رنگ سفید در دکوراسیون اشاره می‌کنیم.

 

10 نکته رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

1-با یک اتاق سفید به عنوان یک لوح سفید شروع کنید

به جای ترس از رنگ سفید، به رنگ سفید به عنوان شروعی تازه برای انجام هر کاری که می‌خواهید نگاه کنید و به هر کجا که خلاقیت شما را می رساند بروید! اتاق‌های سفید راهی عالی برای پیدا کردن الهام بخش اتاق شما هستند. آیا منظره‌ای از اقیانوس، درختان، کوه‌ها یا شهر دارید؟ سفید یک بوم زیبا برای استفاده به عنوان پس زمینه برای مناظر باشکوه شماست. به جای اینکه کل اتاق خود را در یک رنگ بپوشانید، سفید را امتحان کنید و ببینید در خانه شما چه چیزی با شما صحبت می‌کند.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

2-از رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا سنتی خود استفاده کنید

یکی از دلایل محبوبیت و زیبایی رنگ سفید، به راحتی ست شدن با همه چیز است. رنگ سفید با طیف کرم، به خوبی با کابینت‌های آشپزخانه چوبی سنتی و کلاسیک با پیشخوان‌های مرمری، ست می‌شود. بسیاری از صاحبان خانه‌ها رنگ سفید را در آشپزخانه دوست دارند زیرا احساس تمیزی و کلاسیکی دارد. بسیاری از تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در حال حاضر لوازم خانگی را به رنگ سفید نیز عرضه می‌کنند.

 

3-سفید و فلزات مورد علاقه شما ترکیبی جاودانه هستند

آیا به آخرین روندها در دکوراسیون داخلی توجه کرده‌اید که رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری و قهوه‌ای را با ترکیب رنگ‌های فلزی کلاسیک جفت کنید؟ سفید و فولاد ضد زنگ، برنج، مس و طلایی همگی در دکوراسیون داخلی خانه مد هستند و ظاهری گرم و جذاب دارند. چه رنگ سفید را با وسایل استیل ضد زنگ در آشپزخانه ست کنید و چه با وسایل روشنایی برنجی در اتاق نشیمن خود.

 

4-از روکش‌های سفید دوری نکنید

ممکن است فکر کنید تمیز نگه داشتن اثاثیه یا لوازم داخلی سفید سخت‌تر است یا به سرعت کثیفی را نشان می‌دهد. در حالی که این ممکن است درست باشد، در نظر بگیرید که چه نوع اتاقی با نوع پارچه‌ای که برای آن استفاده می‌کنید، مطابقت دارد. در اتاق‌های نشیمن و خانوادگی با ترافیک شلوغ از چرم مصنوعی و جیر مصنوعی استفاده کنید، همچنین روکش‌های جین خاکی و سفید برای خانه‌هایی با حیوانات خانگی و بچه‌های فعال ایده‌آل هستند.

از روکش‌های سفید دوری نکنید

5-اجازه دهید یک اثر هنری در مرکز رنگ سفید قرار گیرد

یکی از بزرگترین مزیت‌های کار با رنگ سفید این است که می‌توانید شخصیت و سبک خود را در فضای داخلی خود به نمایش بگذارید، بدون اینکه مجبور باشید با رنگ دیوارها، مبلمان و دکور رقابت کنید. اگر عاشق آثار هنری، مجسمه‌ها یا هر عنصری هستید که جلب توجه می‌کند، آن را روی یک دیوار کاملا سفید، روی یک میز شومینه تمام سفید یا روی تخت تمام سفید خود به نمایش بگذارید. همه نگاه‌ها مستقیماً به سمت آثار هنری بی‌نظیر شما خواهد رفت، بدون اینکه مجبور باشید تلاش کنید.

 

6-بهترین رنگ سفید را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید

باور کنید یا نه، صدها رنگ سفید وجود دارد و همه آنها شبیه به نسخه‌های بژ نیستند! هر رنگی در این طیف یک نسخه سفید از آن دارد. از صورتی و زرد گرفته تا سبز و بنفش، در انواع رنگ‌های سفید رنگ‌های ضعیف وجود دارد. انتخاب کنید که چه مبلمان و دکوراسیونی در خانه شما بیشترین رنگ را دارد. به کابینت آشپزخانه، کفپوش، میز آشپزخانه و کاشی در حمام خود نگاه کنید تا نشانه‌های رنگی در مورد نحوه انتخاب بهترین رنگ سفید زیرین را داشته باشید. برای هر خانه چندین “سفید کامل” وجود دارد.

 

7-برای اتاق گرم‌تر، رنگ‌های سفید مشابه استفاده کنید

اگر اتاق شما فاقد گرما است، لایه‌های سفید را در سایه‌های مشابه سفید، سفید گرم، خاکستری، خاکستری گرم و غیره در نظر بگیرید. از الگوها، بافت‌ها و مواد مختلف در رنگ‌های سفید مشابه برای ایجاد اتاقی با عمق و جذابیت استفاده کنید. این به ویژه در اتاق خواب‌ها به خوبی کار می‌کند. منسوجات، تخته‌سرهای روکش‌دار، پنجره‌ها و ملافه‌ها همگی می‌توانند در سایه‌های مختلف رنگ‌های مختلف سفید با هم هماهنگ باشند.

برای اتاق گرم‌تر، رنگ‌های سفید مشابه استفاده کنید

8-رنگ سفید می‌تواند فضای داخلی شما را در تمام طول سال همه کاره کند

سفید یک بوم را برای شما ایجاد می‌کند تا در تمام سال به روش‌های مختلف تزئین کنید. چه دوست دارید پاییز را با رنگ‌های زیبای قرمز، زرد و خاکستری به راه بیاندازید یا در فصل بهار به رنگ‌های روشن و پاستلی تغییر دهید، یک فضای داخلی کاملا سفید به شما این امکان را می‌دهد که به دلخواه فضای خود را تغییر دهید!

فرش‌های برجسته، بالش‌ها، پنجره‌ها، ملحفه‌های تخت را تعویض کنید تا خانه‌ای فصلی ایجاد کنید که همه‌کاره و دلپذیر در تمام طول سال باشد. در تابستان، یک فضای داخلی کاملا سفید خنک و با طراوت است و ممکن است اصلاً به رنگ‌های فصلی نیاز نداشته باشید.

 

9-رنگ را به اتاق خود بیاورید تا ویژگی‌های سفید حمام را برجسته کنید

هیچ چیز مانند یک رنگ چشم نواز در میان دریایی از دیوارهای داخلی سفید در حمام “وای” نمی‌گوید. یک وان حمام سفید، سینک ظرفشویی و کفپوش می‌تواند در برابر هر رنگی که به چشم جذابیت و زیبایی می‌بخشد، چشمگیر به نظر برسد. کاشی موزاییک قرمز، کاشی‌های شیشه‌ای سبز و آبی، یا حتی دیوار برجسته کاشی فلزی تک رنگ، هر حمام تمام سفید را پیچیده و جهانی می‌کند!

رنگ را به اتاق خود بیاورید تا ویژگی‌های سفید حمام را برجسته کنید

10-از رنگ سفید در دکوراسیون برای از بین بردن تمام “لکه‌ها” استفاده کنید

سفید همچنین می‌تواند به عنوان یک پاک‌کن در فضای داخلی شما عمل کند. فرقی نمی‌کند خانه شما دارای برخی مشکلات معماری، مجاری مکانیکی در معرض، یا لکه‌های ناخوشایند بالای دیوار باشد. سفید می‌تواند چشم‌ها را استتار کند. در خانه‌های قدیمی‌تر، رنگ سفید می‌تواند به برجسته‌سازی تاج‌های زیبا کمک کند و جزئیات صنعتگر را می‌توان با رنگ سفید زیبا برجسته کرد. خانه خود را با استفاده از فضای داخلی کاملا سفید متحول کنید و ببینید که چقدر راحتی از چیزی که قبلا فکر می‌کردید به شما نزدیکتر است!

شرکت راشین امیدوارم است خواندن مقاله رنگ سفید در دکوراسیون داخلی برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت:www.mymove.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *