این روزها دیوارکوب ها در هر جای خانه وجود دارند. در اتاق‌های بزرگ به عنوان منبع نور ثانویه، در راهروها برای شکستن یک فضای طولانی یا به عنوان یک عنصر تزئینی در ورودی.

 

کاربرد دیوارکوب

چه برای نورپردازی محیطی، چه برای نورپردازی کار یا صرفاً به عنوان دکوراسیون. دیوارکوب‌ها گزینه‌ای هستند که هنگام طراحی اتاق باید در نظر داشته باشید.

دیوارکوب‌ها یکی از اولین اشکال نورپردازی خانگی و عمومی هستند. در زمان قدیم، دیوارکوب از شمع‌هایی استفاده می‌شد که شعله‌های آن درخششی ملایم داشت. آنها واقعاً اغلب با جزئیات دقیق و زینتی بودند و نمای خاصی از خودنمایی داشتند. اما امروزه طیف وسیعی از دیوارکوب‌ها برای انتخاب وجود دارد.

امروزه، دیوارکوب مدرن‌، یا به طور معمول چراغ دیواری‌،  با برق کار می‌کند. شاید از نظر برخی منبع روشنایی غیرکاربردی باشد.

دیوارکوب چیست و چه کاربردی دارد؟

 

دیوار کوب به عنوان منبع نور

از این گذشته، قرار دادن دیوارکوب نیاز به تفکر و برنامه‌ریزی معینی دارد. چرا که پس از نصب آن بر روی دیوار ممکن است مدت زمان طولانی را در همان فضا باقی بماند. با این حال، دیوارکوب به عنوان یک منبع نور، یک نورپردازی متمایز و شیک است.

به عنوان یک وسیله روشنایی، به طور قابل توجهی همه کاره است و می‌توان آن را در اتاق‌های سراسر خانه پیدا کرد. به عنوان مثال، دیوارکوب که در یک راهرو طولانی قرار می‌گیرد، فضا را شکسته و گرما و دکوراسیون را اضافه می‌کند.

در حمام، دیوارکوب‌ها یک نور ثانویه ایده آل هستند‌، که در بالای آینه یا کنار آینه قرار می‌گیرند و بسیار مناسب هستند. به عنوان چراغ خواب، دیوارکوب دنج و محیطی است و نور دلپذیری را ارائه می‌دهد.

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما دیوارکوب‌ها می‌تواند به عنوان یک نوع نصب هنری در هنگام ایجاد خوشه‌هایی عمل کند که در عین حال به عنوان تزئین و نورپردازی عمل می‌کند.

شرکت راشین امیدوار است توضیحات مربوط به دیوارکوب برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: lzf-lamps.com

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *