بازسازی خانه‌‌ های چهل متری معمولا به عنوان خانه‌های کوچک، زمان کمتری نیاز دارد. به دلیل متراژ کم این نوع ساختمان، این فضا جزو خانه‌های کوچک تقسیم بندی می‌شود. در ایران استفاده از این نوع خانه برای شهرهای بزرگ امری مرسوم است. اما در خارج از ایران حتی ساختمان با متراژ 25 متری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد، بازسازی ساختمان با این مساحت زمان بسیار کمی نیاز دارد. همچنین برای اجرای مراحل بازسازی و نوسازی، مصالح کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع وسعت یک فضا می‌تواند در تعیین قیمت و میزان استفاده از مصالح تاثیرگذار باشد. یک خانه 40 متری برای یک زوج جوان در ابتدای زندگی گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

بازسازی خانه های 40 متری

بیشتر افراد نیز بازسازی را به ساخت مجدد یک ساختمان ترجیح می‌دهند. در اینستاگرام تصاویر قبل و بعد خانه های بازسازی شده را پیج‌های مختلف قرار می‌دهند. هر شرکت دکوراسیون داخلی روش خود را برای اجرای پروژه دارد. دکوراسیون خانه‌ها با مساحت کم نیز در مدت زمان کمی قابل اجرا است. مبل برای یک خانه‌ی کوچک باید به صورت نیم ست خریداری شود. با توجه به قیمت پارکت لمینت، آینه دکوراتیو، کاغذ دیواری … باید نسبت به خرید این عناصر تزئینی اقدام کرد.

 

بازسازی خانه‌‌ های کوچک

متراژ‌های 25، 40 و 50 جزو متراژ کوچک برای یک واحد مسکونی در نظر گرفته می‌شوند. اما همین مساحت برای یک واحد تجاری، بسیار مناسب و بزرگ است. بنابراین نوع کاربری می‌تواند در تعیین کوچک یا بزرگ بودن یک فضا نقش داشته باشد. بازسازی خانه‌های کوچک هزینه و وقت کمتری را نیاز دارد. همچنین در هنگام انتخاب خانه، هزینه کمتری باید صرف خرید شود. در نتیجه می‌توان بخشی از هزینه‌ی خرید را صرف بازسازی خانه کرد. بازسازی ساختمان در تهران معمولا با توجه به بالا بودن هزینه زندگی در این شهر، نسبت به سایر شهرهای ایران ممکن است بیشتر باشد. اما میزان هزینه کاملا بستگی به نوع بازسازی و مصالح مصرفی دارد. بازسازی خانه های چهل متری نیز با استفاده از مصالح تولید داخل یا خارج انجام می‌شود.

بازسازی خانه های 40 متری

 

دکوراسیون خانه های 40 متری ایرانی

حتما برای شما نیز جالب است بدانید یک خانه با متراژ 40 متر، بعد از بازسازی به چه شکل ارائه می‌شود. دکوراسیون خانه های 40 متری ایرانی با توجه به نوع فرهنگ و مصالح رایج در ساخت خانه، اجرا می‌شود. معمولا از سبک مدرن برای این کار استفاده می‌شود. اما در واقع در ایران یک سبک خاص به طور دقیق اجرا نمی‌شود. مثلا ممکن است در یک فضای مدرن از تزئینات سنتی نیز استفاده شود. این امر موجب می‌شود که فضای مورد نظر تلفیقی باشد. به این معنی که تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است. گاهی نوع طراحی فضا به گونه ای است که طرح مورد نظر بعد از بازسازی بسیار تغییر می‌کند.

در فضاهای کوچک، نوع طراحی اولیه نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه دارد. گاهی نیز این فضا به گونه ای طراحی می‌شود که بسیار کاربردی است. زیرا معمار باید بهترین استفاده را از یک فضای چهل متری داشته باشد. اما گاهی با یک بازسازی اصولی و درست، فضا بسیار کاربردی و زیبا می‌شود. زیرا در این بازسازی ممکن است حتی دیوارها نیز جا به جا شوند.

بازسازی خانه های 40 متری

 

قبل و بعد خانه های بازسازی شده

اغلب افرادی که در اینترنت به دنبال یک شرکت مناسب دکوراسیون داخلی هستند، کلماتی مانند قبل و بعد خانه های بازسازی شده را جستجو می‌کنند. در واقع با این تصاویر مشتری می‌تواند میزان تغییرات را مشاهده کند. به همین علت تصمیم‌گیری و انتخاب شرکت مناسب برای مشتری آسان خواهد شد. این تصاویر بیشتر در شبکه ‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند. البته گاهی از تصاویر سایت های خارجی نیز برای این کار استفاده می‌شود. اما اغلب مشتریان تمایل دارند که تصاویر واقعی از تصاویر قبل و بعد از بازسازی را مشاهده کنند.

طرح خانه 40 متری می‌تواند مدرن یا کلاسیک باشد. انتخاب سبک ساخت برعهده مشتری است. در واقع شما می‌توانید شیوه و سبک طراحی را انتخاب و به تیم و گروه دکوراسیون داخلی شرکت راشین پیشنهاد دهید. هزینه و مراحل اجرای کار در یک لیست به مشتری ارائه می‌شود.

 

بازسازی خانه‌‌ های قدیمی به سبک سنتی

برخی از افراد تمایل دارند که به جای استفاده از سبک هایی مانند مدرن، خانه فرسوده و قدیمی خود را به شیوه‌ی سنتی بازسازی کنند. معمولا این امر در مورد آپارتمان‌های امروزی چندان قابل اجرا نیست. زیرا یک آپارتمان کوچک، فضا و متراژ کمی برای اجرای چنین طرحی دارد. به همین دلیل این روش بیشتر برای خانه های قدیمی ویلایی و کلنگی انجام می‌شود.

معمولا یک آپارتمان با متراژ کم بیشتر به صورت مدرن طراحی می‌شود. این فضا معمولا یک خواب دارد و متراژ پذیرایی بسیار کم است. بنابراین بهترین انتخاب روش بازسازی، سبک مدرن است. این سبک باید علاوه بر اجرا در تمامی مراحل بازسازی، در نوسازی نیز انجام شود. مثلا برای یک فضای مدرن از کاغذ دیواری با این سبک استفاده شود. این امر موجب می‌شود که هماهنگی بیشتری بین نوع طراحی و دیزاین خانه ایجاد شود.

بازسازی خانه های 40 متری

 

بازسازی خانه‌‌ های شمالی کوچک

از نظر معماری خانه های جنوبی روشن تر هستند. در نتیجه از نور طبیعی بیشتری استفاده می‌کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود که خانه مورد نظر، جنوبی باشد. منظور از این واژه، این است که بخش بیشتری از ساختمان در جهت جنوب قرار داشته و در آن جهت نیز پنجره داشته باشد. اما این امکان برای تمامی خانه ها ممکن نیست. به همین دلیل برخی از خانه های کوچک در جهت شمالی طراحی شده اند. به همین دلیل در بازسازی این فضاها باید به نور ساختمان دقت شود. ممکن است قبل از اجرای پروژه، برای دریافت نور طبیعی بیشتر، پیشنهاداتی ارائه شود. این تغییرات ممکن است هزینه های بیشتری برای مشتری در پی داشته باشد. بازسازی خانه های چهل متری با توجه به نوع جهت خانه انجام می‌شود.

خانه‌های شمالی همانطور که گفته شد، نور کمتری را دریافت می‌کنند. اما این مشکل می‌تواند با ایجاد تغییرات در وسعت پنجره یا استفاده از نورگیر سقفی، حل شود. نحوه‌ی نورپردازی یک فضا نیز می‌تواند کمبود نور طبیعی را جبران کند. برای بازسازی و نوسازی ساختمان نیاز به گروه و تیم با تجربه است. با مراجعه به سایت می‌توانید از نمونه کارهای موجود دیدن و شرکت مورد نظر خود برای بازسازی را انتخاب کنید.

به این مقاله رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *