در این مقاله ایده‌هایی برای پرده آشپزخانه را توضیح می‌دهیم. اگر به دنبال سبک و انرژی جدیدی در آشپزخانه خود هستید، پرده‌های آشپزخانه می‌توانند دقیقاً به شما کمک کنند تا دقیقاً این کار را انجام دهید.

به پنجره‌ها توجه کنید، اگر به تغییر نیاز دارند، ما لیست کاملی از چند پرده آشپزخانه داریم که فوراً  روشن‌تر می‌کند!

 

تنوع پرده‌های آشپزخانه

وجود پنجره در آشپزخانه یک عنصر سرگرم کننده برای طراحی و شیک کردن آشپزخانه شما است.

با تنوع بسیار زیاد پنجره‌ها، گزینه‌های بی‌پایانی برای تطبیق شخصیت و سبک زندگی شما با پرده‌های آشپزخانه وجود دارد.

 

انواع پرده آشپزخانه

چه آشپزخانه شما خانه مزرعه باشد یا مدرن، جمع و جور یا جادار، پرده‌های آشپزخانه برای همه چیز وجود دارد.

 

سبک‌های مختلف پرده آشپزخانه عبارتند از:

  • پرده تمام پنجره
  • پرده نیمه پنجره
  • پرده‌های سایه دار
  • سایه‌های رومی
  • سایه‌های کشویی
  • پانل‌های پرده تمام قد

از حریم خصوصی و نور کم گرفته تا رنگارنگ و روشن، می‌توانید هر پنجره‌ای را با این انواع پرده طراحی کنید.

اطراف منابع نور طبیعی خود را با پرده در آشپزخانه خود طراحی کنید.

شما به راحتی می‌توانید آشپزخانه خود را با پرده‌ها، تزئین کنید.

از این ایده‌های پرده آشپزخانه برای افزودن شخصیت به آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

1-پرده‌های قدیمی آشپزخانه

این پنجره کوچک کاملاً با یک چاپ ظریف و سیاه و سفید پوشیده شده است که به درستی پوشیده شده است. این یک چیدمان منحصر به فرد است. اما سبکی کمی نیز دارد.

پرده آشپزخانه

 

2-قطعه چوبی

با این ایده فوق‌العاده عجیب از خورشید محافظت کنید. یک تکه چوب برای جذابیت روستایی ممکن است یک پرده واقعی نباشد. اما به همان اندازه پنجره را می‌پوشاند.

 

3-سبک پرده‌های عجیب و غریب

ما فضای ساحلی این سبک پنجره را دوست داریم. مد و تجمل بیشتری را به منطقه صبحانه می‌افزاید و در مواقعی که به آن نیاز دارید پوششی نیز می‌دهد.

سبک پرده‌های عجیب و غریب

 

4-پرده‌های رول آپ کلاسیک آشپزخانه

اگر به دنبال کمی الهامات کلاسیک هستید، این چاپ رول و ساده را که نمایانگر این آشپزخانه معاصر سفید و روشن است، بررسی کنید.

 

5-پرده‌های دیواری آشپزخانه

با تضاد فضای خنثی با طلا و پوشاندن درست آن، آشپزخانه خود را با ذات سلطنتی پر کنید. هنگام ایجاد این ظاهر، واقعاً به پارچه‌ای ضخیم‌تر و سنگین‌تر توجه کنید.

پرده‌های دیواری آشپزخانه

6-سایه‌های رومی

سایه‌های رومی در همه رنگ‌ها و چاپ‌ها در آشپزخانه نیز کار خواهند کرد. فقط قبل از هر انتخابی شروع به تصور محصول نهایی کنید.

 

7-پرده‌های مدرن

این ظاهر که با میله کافه‌ای در سطح چشم ساخته شده است، به فضای شما یک رنگ اروپایی فوق العاده خاص می‌بخشد. ما جنبه عجیب و غریب و جذابیت رمانتیک آن را نیز دوست داریم.

پرده آشپزخانه

8-پرده آشپزخانه سفید

این فضای قدیمی با این قطعه سبک و مطبوع برآمده شده است. با حال و هوای عجیب و غریب، پانسمان پنجره شما باید به تبدیل آشپزخانه به دید نهایی شما کمک کند.

 

9-الگوهای مخلوط کردن

برای داشتن ویژگی و شخصیت بیشتر، به ترکیب و تطبیق چند چاپ هیجان انگیز فکر کنید. بالای سینک و در، سبک و سرگرمی بسیار زیادی در اینجا وجود دارد.

 

10-پرده‌های آشپزخانه روستایی با گونی

اگر در حال ساختن آشپزخانه‌ای پر از بافت هستید، چرا چند گونی روی پنجره‌ها قرار ندهید؟

پرده‌های آشپزخانه روستایی با گونی

11-پرده آشپزخانه مدرن سفید

گاهی اوقات تمام سفید راه درستی است. این کلاسیک و بی انتها است و هم پوشش و هم توهم مورد نیاز شما را می‌دهد.

 

12-گل حجیم

اگر با فضا و دید شما مطابقت دارد، از رفتن با چیزی بزرگ نترسید. فقط نگاه کنید که این آشپزخانه و محل غذا خوردن با پانسمان پنجره اضافی چقدر زیبا می‌شود!

 

13.پرده مینیمال

پرده‌های کور با الگوی آسان می‌توانند لبه‌ای واضح به آشپزخانه مدرن یا پیش‌فرض اضافه کنند. برای کسانی که مینیمالیسم یا سادگی را دوست دارند، این برای شماست!

 

14-پرده‌های بلند آشپزخانه

گزینه‌های کف تا سقف برای آشپزخانه با پنجره‌های خلیج نیز مناسب است. فقط به این فضای باشکوه و استفاده از پرده‌های کرنبری و بسیار بلند آن نگاه کنید.

 

15-الگوی محض

اگر پرده شفاف را دوست دارید اما چیزی با استایل بیشتر می‌خواهید، پرده‌ای طرح‌دار بگیرید.

 

16-درمان کامل

اینجا آشپزخانه‌ای است که به طور کامل به پنجره‌های خود رسیدگی کرده است. هم پرده‌ها و هم یک پرده آبی سلطنتی زرق و برق‌دار را می‌بینید که منطقه را می‌پوشاند.

 

پرده‌های چوبی آشپزخانه

حتی اگر قرار دادن در آشپزخانه خیلی منطقی نباشد، این قطعا ایده‌ای است که واقعاً می‌تواند برای این فضا مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر چند کابینت دیواری دارید که می‌توانید آن را به آن وصل کنید، یک لنگه پنجره می‌تواند واقعاً زیبا به نظر برسد و آویزان کردن آن به طور بالقوه می‌تواند بسیار آسان باشد.

 

پرده‌های تزئینی

این سایه پارچه رول شده را نیز می‌توان بدون نیاز به دوخت درست کرد. چیزی شبیه به این می‌تواند در فضایی مانند آشپزخانه یا اتاق رختشویی که در آن واقعاً نیازی به پوشاندن پنجره‌ها نیست، بسیار زیبا به نظر برسد.

این بیشتر فقط یک پنجره تزئینی است، چیزی برای ایجاد احساس خوشایندتر در اتاق، راهی برای افزودن بافت و رنگ به دکوراسیون.

 

پانل‌های پرده بلند

اگر چیزی کمی کلاسیک‌تر را ترجیح می‌دهید، چند پانل پرده ساده چطور؟ اگر آشپزخانه شما دارای پنجره‌هایی بدون مبلمان یا لوازم خانگی باشد، دقیقاً زیر آن می‌تواند واقعاً زیبا به نظر برسد و می‌تواند به اتاق احساس صاف‌تر و گرم‌تری بدهد، شبیه به یک قسمت نشیمن.

 

پرده خانگی

فقط خود پرده‌ها مهم نیستند بلکه سخت افزار نصب نیز مهم هستند. میله‌های پرده گزینه آسانی هستند، زیرا بسیار متنوع هستند. همچنین، اگر نمی‌توانید میله‌ای را پیدا کنید که اندازه مناسبی داشته باشد یا اگر می‌خواهید کمی پول پس انداز کنید، می‌توانید خودتان آن را بسازید.

 

پرده‌های نوک طرح‌دار

پنجره‌های خلیجی برای آویزان کردن پرده‌ها و سایر روش‌های پنجره‌ها چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند. اگر در آشپزخانه خود پنجره‌های کناری دارید، احتمالاً از این قسمت به عنوان یک گوشه نشستن دنج یا به عنوان یک گوشه غذاخوری استفاده می‌کنید. اگر بخواهید آن را با پرده‌های بلند قاب کنید، منطقه بسیار زیباتر به نظر می‌رسد.

ترفند این است که میله‌های پرده را برای هر پنجره به هم وصل کنید و آنها را در گوشه‌ها منحنی کنید تا ظاهری زیبا و مداوم داشته باشید.

 

پرده‌های بلند مشکی

اگر می‌خواهید آستری را به پرده‌های خود اضافه کنید که یک مرحله اضافی به کل فرآیند اضافه می‌کند. به طور مشابه، اگر می‌خواهید از تکنیک پشتیبان استفاده کنید که همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند. با این حال، ساخت پرده‌های پشتی آستردار کار دشواری نیست. این به سادگی کمی خسته کننده‌تر می‌باشد و شامل مراحل زیادی و صبر زیادی است.

پرده‌های بلند مشکی

گام به گام پرده‌ها را خودتان بدوزید

حتی زمانی که چرخ خیاطی درگیر است، ساخت پرده‌های اولیه بسیار آسان است. درک کل فرآیند زمان زیادی نمی‌برد و اگر مراحل این آموزش را دنبال کنید همه چیز بسیار واضح می‌شود.

ابتدا پارچه را انتخاب می‌کنید، سپس اندازه می‌گیرید و به اندازه می‌برید. لبه‌ها را اتو می‌کنید، کوک می‌زنید و در نهایت پرده‌ها را آویزان می‌کنید.

 

پرده‌های آشپزخانه تقسیم کننده فضا

پرده‌ها را می‌توان به چند روش استفاده کرد. شما می‌توانید آنها را به عنوان درمان پنجره و همچنین به عنوان تقسیم کننده فضا در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در آشپزخانه خود پنجره‌های خلیجی دارید، می‌توانید یک جفت پرده بلند بسازید تا این گوشه را پنهان کرده و یک منطقه کوچک مجزا ایجاد کنید.

آنها همچنین حتی زمانی که باز هستند چیزهای زیادی به دکوراسیون اتاق اضافه می‌کنند.

 

پانل‌های پرده آسان

چند پانل پرده ساده و یک تکه تزئین به طور بالقوه می‌تواند ظاهر کل آشپزخانه شما را تغییر دهد. این هم ایده‌ای است که می‌توانید برای فضاهای دیگر نیز استفاده کنید. ساخت این پرده‌ها بسیار آسان است و فرآیند با انتخاب نوع پارچه‌ای که می‌خواهید استفاده کنید شروع می‌شود.

رنگ و چاپی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و ظاهر و احساس آشپزخانه شما باشد. همراهی با یک چاپ جسورانه می‌تواند سرگرم کننده باشد. اما رنگ‌های خنثی و طرح‌های تک رنگ نیز جذابیت خود را دارند.

 

طراحی پرده آشپزخانه مدرن

شما می‌توانید طرح دلخواه خود را برای پرده‌ها ایجاد کنید تا لزوماً هنگام خرید پارچه به دنبال الگوی یا چاپ دقیق نباشید.

شرکت راشین امیدوار است خواندن مقاله ایده‌هایی برای پرده آشپزخانه برای شما مفید بوده باشد.

برگرفته از سایت: www.homedit.com

به این مقاله رای دهید

1 نظر در “ایده‌هایی برای پرده آشپزخانه

  1. سمیرا گفت:

    طرح های روستایی با گونی فوق العاده هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *